10.7.09

Οπλοστάσιο σε χωριό της Κρήτης...

Νέες αποκαλύψεις για εμπόριο όπλων από την Κρήτη προκύπτουν από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες των μελών του συνδικάτου του εγκλήματος.
Τα όπλα κρύβονταν σε ένα μικρό χωριό της Κρήτης και ήταν δύσκολη η μετακίνησή τους μέχρι το Ηράκλειο, όπου θα φορτώνονταν στο πλοίο για την Αθήνα, επειδή εκείνες τις ημέρες, τον περασμένο Απρίλιο, η Αστυνομία έστηνε μπλόκα στους δρόμους.Από άλλους διαλόγους των μελών σπείρας αποκαλύπτεται ότι είχαν...
στήσει ιδιωτικό... σκοπευτήριο κάπου στο Χαϊδάρι, όπου δοκίμαζαν τα όπλα. Ο Βλαστός, μάλιστα, φέρεται να καθοδηγεί τον Κλεφτογιάννη «να βάλει έναν τενεκέ για να σημαδεύει» και τον συμβουλεύει να μη σφίγγει το όπλο.

Από άλλες συνομιλίες της συμμορίας αποκαλύπτεται το... λεξιλόγιο των όπλων και εκρηκτικών, ενώ αλλού ο Παναγιώτης Βλαστός, χρησιμοποιώντας μαφιόζικη ορολογία, μιλάει για μια δουλειά και λέει στον Κατσαγάνη, εκεί «θα "βαφτιστείς"».

Οι κωδικές ονομασίες για το οπλοστάσιο της συμμορίας παραπέμπουν κυρίως στη ζαχαροπλαστική, αφού γίνεται λόγος για «γλυκά», «ούζο», «μαρμελάδα με ψωμάκι σίκαλης», «πλαστελίνη», «σερενάτα» και «ζελέ ροζ ή κόκκινο»... «Εργαλεία» είναι τα όπλα και «κασέτες» οι βολίδες!

ΒΛΑΣΤΟΣ: Με πήρε ο Νίκος τηλέφωνο, ακούς; Ο Νίκος ρε, ο απατεώ. Πω πω τι εργαλείο είναι αυτό που έχει. Μου πε λέει ο ΔΙΚΑΝΝΑΚΙΑΣ ότι πήγε κι έφερε κάτι εργαλεία (ακατάληπτο).

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι, ναι, ναι.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Εσύ του τo πες. Εγώ δεν είπα τίποτα (ακατάληπτο), κάνω τον Αλέκο. Κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Εγώ του το πα (ακατάληπτο) εργαλεία.... (ακατάληπτο) γιατί μου λέει, δεν μπορώ να του πω ψέματα.

ΒΛΑΣΤΟΣ: .... (ακατάληπτο)

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ε, μου λέει τι, εξυπηρέτηση; Τι;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Οχι ρε, .... (ακατάληπτο), άμα μου το πει εμένα .... (ακατάληπτο).

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: .... (ακατάληπτο). Για μένα είναι γρουσούζης.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Οχι ρε, γι αυτό σου λέω.

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: .... (ακατάληπτο)

ΒΛΑΣΤΟΣ: Μου λέει ακούς; Μου λέει άσε να δοκιμάσω μία φορά λέει, πες του, του ΔΙΚΑΝΝΑΚΙΑ λέει να το φτιάξω ένα εγώ μου λέει ένα θέμα του λέω εντάξει. Θα του πω του ΔΙΚΑΝΝΑΚΙΑ .... (ακατάληπτο) να σε δω κι εσένα. Ετσι του είπα κατάλαβες; (γέλια)

ΒΛΑΣΤΟΣ: Α, ωραία, μου το πε κι εμένα. Γι αυτό σου λέω. Του λέω αν δεν έχουν έρθει μέχρι την άλλη Πέμπτη θα κατέβεις κάτω εσύ να τα πάρεις. Κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Με τι θα πάω;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ε; Μέχρι τέλος της εβδομάδας αυτηνής φίλε (ακατάληπτο).

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: .... (ακατάληπτο) να τελειώνουμε.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι, θα πας να τα πάρεις.... (ακατάληπτο) με τον άλλον τον μαλάκα που χω μπλέξει εκεί πέρα. Γ... Κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Θα πάει να τα πάρει όλα, θα πάει να πάρει και μια γκόμενα μαζί.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι θα πάει να τα πάρει. Το θέμα ξέρεις πιο είναι; Φοβάμαι, φοβάμαι, ξέρει τι φοβάμαι; Φοβάμαι τον μαλάκα .... (ακατάληπτο) άκου, άκου, άκου τώρα τι έχει γίνει εκεί. Δες τώρα. Εχει έρθει ένας πούστης από Ιταλία, από Σικί και κρύβεται, ένας μεγάλος μαφιο μαφιό, κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Αντε ρε!

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ακου να δεις τι έχω πάθει ρε φίλε. .... (ακατάληπτο). Κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Αντε ρε!

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι ρε τι έχουμε πάθει. Ακου να δεις, έχουνε κλείσει τα λιμάνια, τα έχουνε γ.., τα ελέγχουνε όλα. Κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Σώπα ρε!

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ακου ρε φίλε τι έχω πάθει. Ναι ρε φίλε. Εδώ και 20 μέρες. Εχει πάει ένας μαλάκας, έχει πάρει πολλά λεφτά και είναι εκεί η μαφία η μεγάλη. Και είναι μέλος της μαφίας. Κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Σώπα ρε!

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι ρε το μπουρδέλο. Γι αυτό φοβάμαι μην πέσω, πέσει σε καμιά κέντα ο Νικολάκης. Κατάλαβες τι γίνεται;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι ρε φίλε.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ε ναι ρε φίλε, γι αυτό φοβάμαι γ... την πουτάνα μου. Γι αυτό εγώ νομίζεις, τι περιμένω. Αλλιώς δεν θα....

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: .... (ακατάληπτο) με πιέζει και μένα, με πιέζει εμένα.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Το κακό είναι ότι πιέζουν και οι άνθρωποι οι άλλοι για τις δουλειές. Κατάλαβες τι έχω πάθει τώρα εγώ;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο ρε φίλε;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Μα αυτό θέλουν αυτοί. Αφού αυτό θέλουνε εγώ τι να τους πω; .... (ακατάληπτο)

..... (Χωρίς ουσιαστικό ενδιαφέρον οι συνομιλίες)....

ΒΛΑΣΤΟΣ: Οσο πιο λίγο, όσο πιο λίγο μιλάς, κατάλαβες τι γίνεται; Το πιασες; Τόσο καλύτερα είναι. Κατάλαβες τι γίνεται; Και πιο καλά να μην ξέρει τίποτα κανένας, κατάλαβες τι γίνεται; Κατάλαβες τι λέω; Το πιασες;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι, ναι, ναι.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Και ειδικά για το θέμα το δικό μας, εντάξει;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι, ναι, κατάλαβα.

.... (Χωρίς ουσιαστικό ενδιαφέρον οι συνομιλίες)....

ΒΛΑΣΤΟΣ: Πήγαινε, ακούς; Πήγαινε κάνε καμιά δοκιμή στο καινούριο να δεις.

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι, ναι, ναι. Θα πάω, θα πάω.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ακούς; Βάλε έναν τενεκέ, ακούς; Και θα τον στήσεις στα 5 μέτρα, όχι παραπάνω. Κατάλαβες τι σου λέω;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι, ναι.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ακου τι θα κάνεις. Βάλε έναν τενεκέ, ακούς; Δεν θα τον σφίγγεις καθόλου, θα το χεις χαλαρό, ακούς;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι ρε ξέρω εγώ.... (ακατάληπτο) Χαϊδάρι έχω πάει πόσες φορές.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι, άκου τώρα, .... (ακατάληπτο) τον καρπό θα σφίγγεις, ακούς; Δεν θα σφίξεις τη λαβή πολύ, έναν γραμμικό τέτοιο θέλει. Καταλάβεις τι γίνεται.

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Ναι ρε συ ξέρω, έχω πάει αρκετές φορές, ξέρω, .... (ακατάληπτο) αλλά δεν βγαίνει εύκολα. Εμένα δεν μου πάει αυτό το πράγμα. Κατάλαβες; Δηλαδή

ΒΛΑΣΤΟΣ: Εντάξει, εντάξει.

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: .... (ακατάληπτο) δεν βλέπω. Δεν μπορώ να δω τα στάνταρ. Κατάλαβες; Και να κοιτάξω μπροστά δεν μου βγαίνει. Κοιτάω και δεν μπορώ να βγάλω άκρη.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Δεν πειράζει, δεν πειράζει. Ακου θέλει πολλές, δεν υπάρχει περίπτωση. Κατάλαβες;

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Αμα βιάζεσαι το ξέρω. Εμένα δεν μου βγαίνει προσωπικά, δεν είμαι καλός, στο λέω.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Εντάξει ρε

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: Είναι κάποιοι πολλοί γάτες να πούμε, αλλά εγώ δεν μου βγαίνει. Πρέπει να

ΒΛΑΣΤΟΣ: Οχι ρε εντάξει. Εντάξει είναι σου λέω. .... (ακατάληπτο)

ΚΛΕΦΤΟΓΙΑΝΝΗΣ: .... (ακατάληπτο)

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ξέρω ρε τι λες, μη λέμε πολλά. Πρόσεχε, φιλάκια.

Συνομιλία με Σκαρλάτο

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ακούς; Θα πάω να το κλείσω αυτό, ακούς;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι....

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Και θααα πάρω ένα άλλο καινού...., κατάλαβες;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι...

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Σ αυτόν .... (ακατάληπτο) καινούριο, εντάξει;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Γιατί ρε Βρωμού;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Γιατί θέλω να τ αλλάξω ρε Βρωμού, το χω πού καιρό

ΒΛΑΣΤΟΣ: Εχεις πάρει κι άλλο απ αυτόν;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Οχι, ποτέ..

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ωραία, άλλαξε το, εντάξει

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ποτέ να ξέρεις, ακούς; Ποτέ να ξέρεις, ακούς; Εντάξει;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Βρωμού πέρασέ το

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Πάρε εσύ τηλέφωνο, βάλε καινούρια κάρτα και μετά στο ξαναδίνω, εντάξει;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι ρε βρωμοσκυλάκια, να σου πω κάτι ρε Βρωμού, άμα τυχόν για μέχρι του χρόνου, ακούς Βρωμού; Αμα τυχόν δούμε ότι έχει πρόβλημα ο φίλος, κατάλαβες τι σου λέω; Να κατεβάσω έναν μαλάκα, να δώσουμε τα δύο φαναράκια τα μικρά, κατάλαβες τι γίνεται;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Εντάξει ρε Βρωμού. Ακούς;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Αμα δούμε ότι δεν μπορεί ο φίλος, κατάλαβες τι γίνεται Βρωμού;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Βρωμού κάτσε γιατί ακούς; Δεν έχω και καλή τέτοια..

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι ρε Βρωμού, Βρωμού άκου τώρα να δεις, τα θέλω οπωσδήποτε αυτά, Βρωμού, τα θέλω...

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ναι αλλά έχει γίνει, ακούς; Ο χαμός εδώ....

ΒΛΑΣΤΟΣ: Βρωμού τα δύο, .... (ακατάληπτο) τα δύο τα μικρά σου λέω ρε Βρωμού...

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ξέρω εγώ τι λες, ακούς; Ο χαμός σου λέω γίνεται, μη τέτοια...

ΒΛΑΣΤΟΣ: Αμα κατεβεί ο άνθρωπος ο δικός μου;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ποιος;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Θα κατεβάσω άνθρωπο δικό μου ρε τρελέ, τον Νικολάκη θα κατεβάσω....

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ακου, αν τυχόν μέχρι τις 6 του μηνός δεν μπορεί ο φίλος, ακούς; Να κατεβάσουμε γιατί θέλω να κάνουμε τη δουλειά, κατάλαβες τι γίνεται Βρωμού; Να κανονίσουμε .... (ακατάληπτο). Ε, να σου πω και κάτι ρε Βρωμού, να τα πάρει όλα αυτός ρε παιδί μου, κατάλαβες Βρωμού;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ρε Βρωμού δεν μπορείς να καταλάβεις τι έχει γίνει εδώ, κατάλαβες;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Βρωμού, άκου με λίγο, Βρωμού, άμα κατεβεί ο συγκεκριμένος άνθρωπος, τι σε νοιάζει εσένανε; Αστο .... (ακατάληπτο)

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ναι, αλλά άκου να σου πω κάτι ρε Βρωμού, για να καταλάβεις, γιατί εσύ μπερδεύεσαι. Η μετακίνηση από εδώ μέχρι εκεί που είναι του ανθρώπου είναι το πρόβλημα, το κατάλαβες; Δηλαδή μέχρι εκεί που θα τα πάρει ο άνθρωπος είναι πρόβλημα, κατάλαβες πώς το λέω;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Η μετακίνηση του φίλου, του φίλου που...

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Δεν είναι να κατέβει αυτός στο Ηράκλειο, το κατάλαβες; Από εδώ για να πάει πέρα, κατάλαβες; Είναι πρόβλημα....

ΒΛΑΣΤΟΣ: Θα τα κατεβάσω εγώ χαμηλά ρε Βρωμού....

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ναι ρε Βρωμού θα πάθει ζημιά, ρε Βρωμού γιατί ξέρεις τι γίνεται; Ακου να σου πω τι γίνεται, έχουνε κατεβάσει, ακούς; Για να πας εκεί, πρέπει να πας .... (ακατάληπτο) έχουνε κατεβάσει τώρα 67 άτομα, ακούς; Και είναι κάθε μέρα από το πρωί απ τις 8 η ώρα, ακούς; Μέχρι, άκου, 24ώρου βάρδιες, κατάλαβες; Και είναι 3 τέτοια και πάνε πάνω κάτω, πάνω κάτω και κλείνουνε τους δρόμους, κατάλαβες;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι..

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Μηχανές κακό, ακούς; Εχουν αγριέψει, .... (ακατάληπτο)

ΒΛΑΣΤΟΣ: Το ξέρω, γ... το σπίτι τους.

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Βρωμού, ακούς; Εδώ, ακούς, τώρα ελέγχουνε την Κρήτη, κατάλαβες; Μαύρο πανί σου λέω, μαύρο πανί, το κατάλαβες; Είναι πολύ μαύρο πανί, δεν είναι μόνο, ακούς; Να κατέβει ο άλλος από εκεί, το πιασες; Είναι και πώς θα μετακινηθούν αυτά από δω εκεί.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Ε, να σου πω ρε Βρωμού, αν τον κανονίσω εγώ να ρθει κοντά εκεί....

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Να ρθει ρε Βρωμού, ακούς; Και ένα 90% να τον σταματήσουν στον δρόμο, κατάλαβες;

ΒΛΑΣΤΟΣ: .... (ακατάληπτο) άστο καλύτερα μη γίνω ξεφτίλα εγώ, ας τον σταματήσουνε, να πάει να γ...

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ποιον;

ΒΛΑΣΤΟΣ: Αυτόνανε, στ αρχ... μας και να τον γ... δε μας πειράζει....

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ποιο; Αυτό;...

ΒΛΑΣΤΟΣ: Επειδής το χω τάξει ρε Βρωμού, άκου τι έχει γίνει, τους έχω τάξει κάποια πράγματα, κατάλαβες τι γίνεται; Βρωμου, Βρωμού...

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ναι ρε Βρωμού, αλλά προκειμένου, άκου, προκειμένου να πάθει ζημιά, καλύτερα να περιμένει μέχρι στις 6, 7, κατάλαβες; 5, 6, 7....

ΒΛΑΣΤΟΣ: Βρωμού, αυτό σου εξηγώ, άμα τυχόν αργήσει παραπάνω Βρωμού, .... (ακατάληπτο) μη πιαστώ μαλάκας, ακούς; Νομίζει ότι το δουλεύω, κατάλαβες τι γίνεται;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ρε Βρωμού, το δουλεύεις, είναι θετικό, άκου, έχεις δει τόσα και τόσα .... (ακατάληπτο) μην μπερδεύεσαι...

ΒΛΑΣΤΟΣ: Αλλο σου λέω αν τυχόν, άκου ρε Βρωμού, αν τυχόν είναι .... (ακατάληπτο) και δεν μπορεί αυτά που είπες, ακούς;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ναι.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Κατάλαβες πώς το λέω, 6 με 7, δεν σου λέω για τώρα, 6 με 7, που μου πες, αν δεν μπορέσει, θα κατεβάσω τον μαλάκα αυτόν να έρθει εκεί, να τελειώνει το θέμα, θα του πω πήγαινε εσύ άμα θες εκεί και τελείωσε το θέμα, κατάλαβες τι γίνεται;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Ναι.

ΒΛΑΣΤΟΣ: .... (ακατάληπτο) αν τυχόν εσύ τον άνθρωπο δεν μπορείς .... (ακατάληπτο), αυτό σου λέω Βρωμού, το πιασες;

ΣΚΑΡΛΑΤΟΣ: Εντάξει.

ΒΛΑΣΤΟΣ: Εντάξει Βρωμού; Εντάξει;
ΕΘΝΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: