23.11.09

"Θέλω να σηκωθώ να πάω για ένα καφέ"...

Τσίπρας: "Ναι τότε (δεκαετία '80) οι τρομοκράτες γοήτευαν κάποιους συνομήλικους μου, όχι εμένα"...
Στην ερώτηση "Τί θα 'θελες αυτή τη στιγμή;", η Σοφία Ψυχογιού από το κρεβάτι του νοσοκομείου που είναι ακόμη καθηλωμένη, απάντησε στο Θεοδωράκη "Θέλω να σηκωθώ να πάω για ένα καφέ. Να δω ανθρώπους. Να...

...πάω στο χωριό μου".

Στη συνέντευξη η Σοφία Ψυχογιού περιέγραψε πως έγινε η επίθεση, τα παιδικά της χρόνια και στην ερώτηση γιατί ήθελε να γίνει αστυνομικός απάντησε "Γιατί είναι Δημόσιο. Είναι κάτι μόνιμο".

Πολύ καλή και η συνέντευξη με τα κινηματογραφικά γυρίσματα στο Αθαμάνι Άρτας με τον Αλέξη Τσίπρα. Κάποια στιγμή ο Θεοδωράκης τον ρώτησε αν παλιότερα, ας πούμε στη δεκαετία του '80, το αντάρτικο πόλης, οι τρομοκράτες της εποχής ασκούσαν πάνω του κάποια μορφή γοητείας. Χωρίς να σκεφτεί πολύ, ο Τσίπρας απάντησε "Σ' εμένα όχι, δεν ασκούσαν γοητεία. Σε κάποιους άλλους όμως συνομήλικους μου, ναι".

Άλλη μια καλή δουλειά του Σταύρου Θεοδωράκη. Στα μείον της η επιδερμική, ίσως λόγω χρόνου, αναφορά στο φαινόμενο της τρομοκρατίας. Τα κινηματογραφικά γυρίσματα, το ξαναλέμε, εξαιρετικά. Αλλά αν συγκρίνουμε αυτή τη δουλειά του με την προηγούμενη της Κούνεβα, θα λέγαμε πως καλύτερη ήταν η προηγούμενη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: