25.11.09

Εφιάλτης...

"Μόλις δω ότι ο χρόνος είναι εναντίον μου, θα πάω σπίτι μου"...
Τα μεσημεριανάδικα χθες παίζαν μια συνέντευξη του στο Νίκο Χατζηνικολάου. Απ' αυτές που ο Παπαδάκης τα τελευταία χρόνια δίνει με το κιλό. Το καλό παιδί με τις πίκρες και τις χαρές της προσωπικής του ζωής, το ξεκίνημα, οι δυσκολίες, η επιτυχία. Tις έχουμε μάθει απ' έξω.

Οι δημοσιογράφοι, από τους ταπεινούς ρεπόρτερ των μεσημεριανάδικων μέχρι τον σταρ Χατζηνικολάου, σίγουρα δεν θυμούνται μια παλιά του συνέντευξη που έχει χαθεί στο βάθος των χρόνων. Πριν από καμιά δεκαριά χρόνια (και βάλε) όταν η πρωινή ζώνη ήταν μονοπώλιο του ΑΝΤ1. Ο Παπαδάκης σ' εκείνη την περίφημη συνέντευξη είχε πει κάτι πολύ σοβαρό. "Μόλις δω ότι ο χρόνος είναι εναντίον μου, εγώ θα...

...πάω σπίτι μου".

Μεγάλη κουβέντα. Τότε, μπορούσε να την πει. Δεν τον απειλούσε κανείς. Ήταν ο κυρίαρχος. Σήμερα που πια δεν είναι και ο χρόνος κυλάει εναντίον του, σίγουρα θυμάται εκείνη τη φράση. Αλλά, σαν εφιάλτη...

Δεν υπάρχουν σχόλια: