29.4.10

Δ. Κοντομηνάς: "Άσφαιρα τα πυρά εναντίον μου"...

Ο Δημήτρης Κοντομηνάς απαντώντας στην επιμονή κάποιων να συνεχίζουν να τον πυροβολούν επειδή ο Alpha αποκάλυψε το Βατοπαίδι, εξέδωσε την παρακάτω ανακοίνωση:
«Η σημερινή επιβολή περιοριστικών όρων στο πρόσωπό μου είναι το τελευταίο και πλέον ηχηρό από τα «άσφαιρα πυρά» της εξελισσόμενης από μακρόν επίθεσης σε βάρος μου, η οποία ξεκίνησε το καλοκαίρι του 2008 και συναρτάται άμεσα με την αποκάλυψη από τον τηλεοπτικό σταθμό ALPHA (του οποίου ήμουν πρόεδρος και ιδιοκτήτης), του σκανδάλου της...

...μονής Βατοπαιδίου.

Την εποχή εκείνη, διόλου τυχαία, ασκήθηκαν σε βάρος μου ποινικές διώξεις που αφορούσαν υποθέσεις οι οποίες ανασύρθηκαν περίεργα από το αρχείο, όπου παρέμεναν επί πολλά έτη, λόγω ελλείψεως βασιμότητας, με στόχο να με θέσουν υπό καθεστώς ομηρείας.
Σήμερα μετά λύπης διαπίστωσα, ότι η τήρηση των αυτονόητων υποχρεώσεων που επέβαλε η ηθική μου, μέσω της υλοποίησης κάθε πραγματικής ή έστω φερόμενης υποχρέωσης των εταιριών μου προς πελάτες τους ήδη από έτους 2001, δεν ήταν αρκετή να αποτρέψει την άδικη επιβολή περιοριστικών όρων σε βάρος μου, σε συνδυασμό μάλιστα με τον 45ετή αψεγάδιαστο επιχειρηματικό και κοινωνικό μου βίο.

Δεν πειράζει. Η πίστη μου για την επί της ουσίας δίκαιη κρίση της Ελληνικής Δικαιοσύνης παραμένει ακλόνητη και είμαι βέβαιος ότι θα αποτελέσει απάντηση προς τους κάθε λογής διώκτες μου και τους ευκαιριακούς συμμάχους τους».

Δεν υπάρχουν σχόλια: