31.3.11

Σώθηκαν από θαύμα ο Γιοκαρίνης και η σύζυγός του

Άγιο είχαν ο Γιάννης Γιοκαρίνης, η σύζυγός του, Σοφία και τα δυο αδέρφια της. Είχαν σοβαρό τροχαίο ατύχημα ανήμερα του Ευαγγελισμού. Αυτοκίνητο μάρκας Πόρσε, το οποίο έτρεχε με ιλιγγιώδη ταχύτητα «καρφώθηκε» στο δικό τους με αποτέλεσμα ο τραγουδιστής και η σύζυγός του να χτυπήσουν στο πρόσωπο και να μεταφερθούν εσπευσμένα στο Γενικό Κρατικό Νικαίας...Όπως τους δήλωσαν οι γιατροί σώθηκαν από θαύμα. «Ήταν τόσο δυνατό το χτύπημα που δεν καταλάβαμε τι είχε συμβεί. Λίγο πριν βγω, άκουσα τον αδελφό μου που οδηγούσε να λέει παρ’ του τον αριθμό γιατί φεύγει. Για καλή μας τύχη του είχε πέσει η πινακίδα. Και εγώ και ο σύζυγός μου οδηγηθήκαμε κατευθείαν στο Γενικό Κρατικό Νικαίας, όπου μας έδωσαν τις πρώτες βοήθειες και μας έκαναν ράμματα στο κεφάλι. Εγώ έχω πολλά ράμματα στο κούτελο, μέχρι την μύτη και μου έσπασαν μερικά δόντια,. Οι γιατροί είπαν ότι γλιτώσαμε από θαύμα, θα μπορούσαμε να είχαμε μείνει στον τόπο», δήλωσε στην εφημερίδα Espresso η σύζυγος του γνωστού τραγουδιστή. «Αφού είμαστε ζωντανοί, όλα θα πάνε καλά. Φτηνά την γλιτώσαμε, θα ήμασταν νεκροί κι εγώ και η σύζυγός του τώρα. Αυτό που με στενοχωρεί ιδιαίτερα όμως είναι ότι ο άνθρωπος που μας χτύπησε όχι μόνον δεν ρώτησε αν είμαστε καλά, αλλά μας εγκατέλειψε. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι», δήλωσε στην ίδια εφημερίδα ο Γιάννης Γιοκαρίνης.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: