27.7.11

Ραγκούσης: "Εγώ δεν είμαι Ρέππας!" ...


Άδεισμα... πρώτου μεγέθους μπορεί να χαρακτηριστεί η εισήγηση του Γιάννη Ραγκούση στην πολεμική συνεδρίαση του ΚΤΕ Μεταφορών σε σχέση με τους χειρισμούς του Δημήτρη Ρέππα στο θέμα του Διατάγματος για τα ταξί.

Ορθά - κοφτά, ο... υπουργός Υποδοομών είπε με λίγα λόγια πως εκείνος δεν είναι... Ρέππας όταν επισήμανε τα εξής: "Ο Δημήτρης είναι φίλος μου κι επειδή έχει γίνει πολύ σπέκουλα, πρέπει να ξεκαθαριστεί το εξής:

Δεν θα υπήρχε διάταγμα Ρέππα, αλλά διάταγμα Ραγκούση. Αυτό θα έφερε για πάντα τη δική μου υπογραφή. Όπως εκείνος δεν με πίεσε να υπογράψω το ΠΔ για τα ταξί, έτσι κι εγώ δεν μπορώ να τον υποχρεώσω να εφαρμόσει την πρότασή μου για το μισθολόγιο, ή το νεό πειθαρχικό δίκαιο των δημοσίων υπαλλήλων...".
parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: