5.7.11

«Θύμα» της βίας δηλώνει ο Παπουτσής...


Από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη κατάγγειλε ότι δέχεται απειλές εκείνος και η οικογένειά του, προειδοποιώντας τους «δράστες» να μείνουν μακριά από τη γυναίκα και το παιδί του.

"Δεν αισθάνομαι κατηγορούμενος, αλλά... κατήγορος όλων εκείνων που προκαλούν βία. Έχω πει στο δημόσιο λόγο μου ότι η βία φέρνει βία, από όπου και αν προέρχεται. Δεν πρόκειται να με τρομάξει η ιδεολογική πολιτική τρομοκρατία. Γίνεται από δειλούς και ανέντιμους", δήλωσε ο Χ. Παπουτσής από τη Βουλή.
Στη συνέχεια σχεδόν απείλησε τους "δράστες" και όχι μόνο τονίζοντας, "έχουν σκεφτεί αυτοί που δεν βρίσκουν μια λέξη να καταδικάσουν αυτά τα φαινόμενα κατά συναδέλφων μου και υιοθετούν τέτοιες πρακτικές, τι θα γίνει αν απευθυνθούμε και εμείς στους ψηφοφόρους μας;"

Επιπρόσθετα ο υπουργός τοποθετήθηκε εναντίον του σκηνοθέτη Δημήτρη Κολλάτου, ο οποίος προγραμματίζει συγκέντρωση τη Πέμπτη προς το σπίτι του, "ο κ. Κολλάτος, που είναι προέκταση της πλατείας Συντάγματος, όπως ο ίδιος λέει, έχει προγραμματίσει με μια κατάπτυστη ανακοίνωση, να έρθει στο σπίτι μου, και κανείς δεν αντιδρά. Δεν υπάρχει καμία πολιτική δύναμη, ή ο δήμαρχος να καταδικάσει αυτά τα γεγονότα για το σπίτι μου".
enet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: