2.7.11

Λαέ, λαέ, καμάρωσε ΠΑΕ!...


Tης Ελενας Ακρίτα

Φανταστική (;) συνομιλία μεταξύ μεγαλοπαραγόντων του ποδοσφαίρου:
- Ελα, αγορίνα μου...
- Ελα αγάπη μου...
- Τι κάνεις, ομορφιά μου;
- Τι να κάνω, ψυχούλα μου... Αυτός ο... πού... μ' έχει γ..., να πούμε...
- Ποιος πού... να του κλ... τα αρ...;
- Ο μαλάκας ο μεγάλος... Ο πρόεδρος!
- Ο κόκκινος;
- Οχι, ρε, ο κόκκινος, το άλλο το αρ...
- Πες μου απόχρωση να καταλάβω!
- Ο ... ξέρεις...
- Α, ο ... κατάλαβα... Α τον πού...!!!
- Ναι ο μαλάκας, με γα..., να πούμε!..
- Περιστεράκι μου, μίλησες με τον από πάνω;
- Μίλησα, ρε μωρό μου, με δυο υπουργούς, να πούμε, το κέρατό μου το γα... Με τον Γερουλάνο και τον Νικητιάδη...
- Τι να τον κάνεις τον Νικητιάδη ρε, θα κλείσεις δίκλινο σε 5άστερο;
- Ασε ρε το μ... μ' έχει γ..., ο που..., το αρ... το τριπολιτσιώτικο, να πούμε!..
- Με πρωθυπουργό να μιλήσεις, αγορίνα μου... Γιατί μη νομίζεις και μένα με γα... Διότι εδώ σου λέει 1.20-1.30...
- Ο νάνος;
- Το στοίχημα, ψυχή μου... Εσύ τα λεφτά τα πήρες; Την 400άρα την τσίμπησες;
- Την πρώτη δόση μόνο... Εσύ δεν την τσίμπησες;
- Αμα λέμε, με γα..., με γα..., τέρμα! Λέω του άλλου του μαλάκα «κάνε δεξιά, αγορίνα μου, άνοιξε δεξιά να φας το γκολ» κι ο που... κάνει αριστερά...
- Είναι πολύ που...!
- Αλλήθωρος είναι! Και το 'χα ξεχάσει ο μαλάκας... Αυτού του αρ... πρέπει να του τα λες ανάποδα... Δεξιά για να κάνει αριστερά... Κι ήρθε δυάρι, κατάλαβες που... μου;
- Και με διαιτητή το άλλο το αρ...!
- Τον μαλάκα, τον που..., με γα...! Και το 'πα του μεγάλου, αυτόν ούτε σε φιλικό δεν τόνε θέλω, γαμώτο! Αϊ στο διάολο πια, αϊ σιχτίρ, κωλοπαίδια, τον λέιμάν μου μέσα!
- Μη μου συγχύζεσαι αγορίνα, θα ανεβάσεις πίεση!
- Παίρνω φάρμακο... αγάπη μου! Είπα «φάρμακο» και θυμήθηκα... Του τελείωσε του Θανάση το φάρμακο...
- Εχει πίεση ο Θανάσης...
- Οχι, αγορίνα, το «άλλο»... το Αλλο!
- Ααααα, το Αλλο...
- Α, γεια σου, το Αλλο!
- Πες το Αλλο, να συνεννοηθούμε, ρε που... μου!
- Το Αλλο είπα... Το Αλλο λέμε, το Αλλο που είναι Αλλο...
- ΟΚ, αγάπη, πες του θα του στείλω εγώ αύριο...
- Και πιάσε κι αυτόν τον μαλάκα... Πες του να το δώσει 'κεί χάμω γιατί θα τον γα.... θα του κλ... τα αρ... πες του, ναι, αγορίνα μου;
- Ναι, μωρό μου, να πούμε!
- Φιλάκι, να πούμε!
- Φιλάκι, λατρεία μου, τον που... Που να του γα... τα αρ... ο παλιομαλάκας!
- Σ' αγαπώ!
- Γεια σου, αγάπη μου, ψυχή μου, κούκλε μου εσύ! Τα λέμε στη Μαλαισία!
TANEA

Δεν υπάρχουν σχόλια: