11.7.11

Λάβρος ο Βαγγέλης Μαρινάκης!...

olympiacos24.gr
Εξοργισμένος απο τη διάσταση που παίρνουν περιπτώσεις σαν τη σημερινή, είναι ο Βαγγέλης Μαρινάκης, με αφορμή την εμπλοκή του σε συνομιλίες τρίτων.

Ο Ολυμπιακός και ο πρόεδρος του αναρωτιούνται πραγματικά και θέλουν να πιστεύουν ότι... πρόκειται περί λάθους η νέα αυτή περίπτωση άσκησης ποινικής δίωξης, ενώ απο την άλλη υπάρχει η μεγάλη παράλληλα απορία για την τόσο μεγάλη έκταση που δίνεται από τα ΜΜΕ στο ζήτημα γύρω απο το όνομα του. Αν και για την τελευταία περίπτωση, τα πράγματα δεν ειναι και τόσο τυχαία…

Ο Πρόεδρος της Π.Α.Ε. ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Βαγγέλης Μαρινάκης έκανε πριν από λίγο την ακόλουθη δήλωση:

«Με οργή και δικαιολογημένη αγανάκτηση απορρίπτω τη νέα μεθόδευση προσβολής μου, ως ψευδή, συκοφαντική και κατάπτυστη.

Όσοι επιχειρούν την αποδυνάμωσή μου μέσω τέτοιων μεθοδεύσεων είναι καταδικασμένοι σε αποτυχία και θα λάβουν σκληρή απάντηση. Το ψέμα δε προσλαμβάνει μεγαλύτερες ακόμα διαστάσεις, όταν αναφέρονται γεγονότα που ουδέποτε έγιναν.

Μου είναι αδιανόητο το όνομά μου να αναφέρεται σε συνομιλίες τρίτων, σε σχέση με αξιόποινη συμπεριφορά με την οποία ουδεμία έχω σχέση.

Αλλά ακόμα περισσότερο με προβληματίζει ότι αυτό κρίνεται αρκετό για να δώσει την αφορμή άσκησης ποινικής δίωξης εις βάρος μου.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: