18.7.11

Αυτή είναι η IΝΤΕRAMERICAN?...


noname-gr.blogspot
Νόμιζα ότι ήμουν ασφαλισμένη στη κραταιά εταιρεία και στο μυαλό μου είχα πάντα, το μεγάλη και σίγουρη. Μέχρι προχθές που τραυματίστηκε το παιδί μου. Πήρα το...
1010 και μου είπαν ότι πρέπει να πάω στη κλινική MEDIFIRST για να πάρω παραπεμπτικό.
Το περιστατικό ήταν επείγoν και χρειαζόταν άμεση συρραφή του τραύματος. Με τη ψυχή στο στόμα φτάσαμε στην Eυρωκλινική. Μου ζήτησαν λεφτά. Εγώ είχα πάνω μου μόνο τη κάρτα του ασφαλισμένου. Και έπρεπε να αφήσω το παιδί μου να πάω στο σπίτι μου, που ήταν μακριά να πάρω κάρτα ή λεφτά και να ξαναγυρίσω.
Παρεμπιπτόντως το ποσόν που μου ζήτησαν ήταν προκαταβολή γιατί ήταν χαλασμένο το κομπιούτερ και ο λογαριασμός θα βγαινε όταν θα το επιδιόρθωναν.
Αυτή είναι η ΙΝΤΕRAMERICAN που εγώ και όλα τα μέλη της οικογένειας μας ασφαλιστήκαμε και πληρώνω κάθε χρόνο τόσα λεφτά?
Ζ. - Αναγνώστρια

Δεν υπάρχουν σχόλια: