22.9.11

Μ. Χούκλη: «Αν ήμουν νεότερη θα προσπαθούσα να βρω δουλειά στο εξωτερικό»...


Συνέντευξη στο Down Town έδωσε η Μαρία Χούκλη και φυσικά το βασικό θέμα της συζήτησης ήταν η οικονομική κρίση που περνά η χώρα και οι συνέπειές της στον κοινωνικό ιστό.

«Με ρωτούν συνέχεια αν θα χρεοκοπήσουμε. Είναι η... κουβέντα που γίνεται παντού. Στο περίπτερο, στο μανάβη, στο ταξί, όπου κι αν βρεθώ, μου κάνουν ξανά και ξανά αυτή την ερώτηση. Είναι η αγωνία των ανθρώπων πια, κοιμούνται και ξυπνούν μ’ αυτή», λέει η Μ. Χούκλη.

Άραγε τι πιστεύει η ίδια; Θα υπάρχει happy end σε αυτό το thriller που ζούμε;

«Όπως και να το δει κανείς είναι περισσότερες οι πιθανότητες για να συμβεί το μοιραίο από το αντίθετο. Φοβάμαι πως θα γίνουν πολλές και άδικες θυσίες. Πάντα σ’ αυτές τις μεταιχμιακές εποχές χάνεται και ο κόσμος που δεν αξίζει και δεν πρέπει να χαθεί. Και αυτό είναι θλιβερό», απαντά.



Μάλιστα η κατάσταση την έχει προβληματίσει τόσο πολύ που της πέρασε από το μυαλό ακόμα και να φύγει από την Ελλάδα.
«Έχω μπει κι εγώ σ’ αυτό τον προβληματισμό, άλλωστε κι εγώ σ’ αυτό τον τόπο ζω, σ’ αυτήν την κοινωνία. Το δυστύχημα είναι ότι με βρίσκει κάπως μεγάλη αυτή η κρίση. Αν ήμουν αρκετά χρόνια νεότερη, νομίζω πως θα έφευγα και θα προσπαθούσα να βρω δουλειά στο εξωτερικό. Το σίγουρο είναι πως πέρασα την περίοδο του σοκ και του πένθους για ό,τι συμβαίνει. Τώρα είμαι σε μια φάση που λέω πως ό,τι είναι να έρθει, θα’ ρθει, θα το αντιμετωπίσουμε. Είμαι έτοιμη για όλα», τονίζει.



Αυτό πάντως που την τρομάζει πιο πολύ είναι η πιθανότητα να στραφούμε ο ένας κατά του άλλου.



«Αυτό θα καθυστερούσε πάρα πολύ την εξυγίανση, την ανάκαμψη. Γιατί ξέρετε, ό,τι κι αν γίνει πάλι θα είμαστε ο ίδιος λαός, δεν μπορούμε να εισάγουμε πολίτες, ούτε πολιτικούς. Πάλι αυτή η κοινωνία θα πρέπει να δουλέψει για το αύριο», λέει η Μ. Χούκλη.
Η κεντρική παρουσιάστρια του ANT1 εξομολογήθηκε επίσης στο Down Town ότι ήταν αρκετά δύσκολη η μετάβαση από τη ΝΕΤ στο κανάλι του Αμαρουσίου, αλλά πλέον, μετά από ένα χρόνο αισθάνεται δικαιωμένη από την επιλογή της.



Αναφέρθηκε επίσης στην περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της, τονίζοντας ότι της άλλαξε τη ζωή.



«Όταν αναμετράσαι με το θάνατο, η ιδέα του ότι μπορεί να μην υπάρχεις από τη μια μέρα στην άλλη ποτίζει αλλιώς ό,τι σου συμβαίνει. Και δεν το λέω θεωρητικά αυτό, το ζω. Είναι φορές που κολυμπάω και λέω Θεέ μου τι ευτυχία. Είμαι ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος του κόσμου», εξομολογείται.
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: