15.9.11

Σκανδαλίδης: Κάνετε συνειδητή προβοκάτσια σε βάρος μου...


Καβγαδάκι...
Ο Χασαπόπουλος έβαλε τη φιτιλιά - με λάθος κατά τον Σκανδαλίδη πληροφόρηση από το υπουργικό συμβούλιο για την συγχώνευση οργανισμών. Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης βγήκε στο τηλέφωνο και αρπάχτηκε και με τους υπολοίπους.
Δείχνετε πως δεν καταλαβαίνετε είπε στον - παντογνώστη - Στραβελάκη και... βλέποντας τον να επιμένει του είπε "κάνετε συνειδητή προβοκάτσια σε βάρος μου".
Περίπου τα ίδια είπε στους Ντερμπεντέρη και Τσίμα. "Με αυτά που λέτε δημιουργείτε κλίμα εναντίον μου. Εγώ δεν έχω τον εχθρό λαό απέναντι μου".
Τώρα επί της ουσίας και με τους υπολογισμούς που έγιναν στον αέρα (3 x 5= 15 και 3 x 6 =18 κλπ) με το πολλαπλασιασμό τη πρόσθεση και, κυρίως, την αφαίρεση ουδείς κατάλαβε πόσοι στην ευχή ήταν, πόσοι θα διατηρηθούν και πόσοι - με την εφεδρεία- θα προστεθούν, στους συγχωνευμένους οργανισμούς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: