17.9.11

Εκτακτη συμφορά...


Της Ελενας Ακρίτα

Επειδή τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες στα νέα μέτρα που ανακοινώθηκαν, απ' ό,τι φαίνεται ούτε οι ίδιοι οι «ιθύνοντες» δεν μπορούν να μας τις διευκρινίσουν (ψάχνονται κι αυτοί οι ... καψεροί), θα ήθελα να προσθέσω κι εγώ ορισμένες απορίες που έχω. Ας τις καταγράψει κάποιος - και δεν βιαζόμαστε. Ας τις απαντήσει κάποτε στα δισέγγονά μου. Εχουμε και λέμε λοιπόν:
1. Το σπίτι μας πόσες φορές θα το ξαναγοράσουμε;
2. Οταν περνάμε τυχαία κάτω από ξένα σπίτια τα πληρώνουμε κι αυτά; Και τι υπολογίζουμε; Αντικειμενική αξία ή τιμή ζώνης;
3. Η τιμή ζώνης στα παντελόνια συμφέρει περισσότερο από τις τιράντες;
4. Οταν πας επίσκεψη πληρώνεις έκτακτη εισφορά;
5. Επιτρέπεται να 'ρθει μια φίλη για καφέ ή πρέπει να τη δηλώσουμε ως προστατευόμενο μέλος;
6. Οταν κυκλοφορείς στον δρόμο με κάποιον πληρώνεις τέλη κυκλοφορίας;
7. Οταν έχεις δεσμό κάτω από τρία χρόνια η Εφορία σού κάνει παρακράτηση και για τον επόμενο γκόμενο;
8. Οταν τον χωρίσεις παίρνεις επιστροφή φόρου;
9. Οι στάβλοι εξαιρούνται της φορολογίας. Αν κάνω στο σπίτι μου στάβλο, απαλλάσσομαι;
10. Η τοστιέρα inox θεωρείται είδος πολυτελείας;
11. Το λευκό ψωμί πολυτελείας θεωρείται είδος πολυτελείας;
12. Οταν πας με το αμάξι σου να παραλάβεις το παιδί απ' τον σταθμό λεωφορείων, πρέπει να έχεις γραπτή εξουσιοδότηση από τον κύριο Ευθύμιο Λυμπερόπουλο;
13. Οταν ο ταξιτζής βάζει στη διαπασών «Τα μάτια σου με καίνε γιατ' είσαι μανεκένε», αυτό εκπίπτει απ' την ταρίφα;
14. Το 23% του ΦΠΑ υπολογίζεται με τη μερίδα ή με την μπουκιά;
15. Αν φας μπουκίτσα στιφάδο απ' το πιάτο του άντρα σου πληρώνεις μόνο στο 13%;
16. Η λεκάνη με το μπουγαδόνερο θεωρείται μίνι πισίνα;
17. Τις αποδείξεις που μαζεύαμε τόσον καιρό θα τις κάνουμε γιαχνί και θα τις φάμε;
18. Το κατούρημα είναι δωρεάν;
19. Το καζανάκι μέχρι πόσες φορές ημερησίως εκπίπτει;
20. Αν πάρουμε πάνες για την ακράτεια μειώνεται το έλλειμμα του κράτους;
21. Ο καλεσμένος όταν ζητάει να πάει τουαλέτα, θα του ζητάμε να μας πληρώσει συντελεστή ειδικού τέλους;
Και τέλος,
22. Οποια είναι έκτακτη κοπέλα πληρώνει έκτακτη εισφορά;
Αυτά τα ολίγα θα ήθελα να μου διευκρινίσεις, λατρεμένε αρμόδιε, οικονομικέ μου εγκέφαλε, χρυσέ μου άνθρωπε, αγόρι μου εσύ! Και μια που είσαι όρθιος, σε παρακαλώ εξήγησέ μου γιατί από τα νέα μέτρα δεν εξαιρούνται οι άνεργοι, οι ανάπηροι και οι τρίτεκνοι! Μια που είσαι όρθιος, εξήγησέ μου - πριν ξαναπληρώσω το σπίτι που βρήκα από τον παππού μου - γιατί δεν κάνεις περικοπές από το Δημόσιο και στέλνεις 100 φορές το ίδιο μπουγιουρντί σε έναν γονατισμένο λαό! Εξήγησέ μου γιατί οι χώροι θρησκευτικής λατρείας δεν πληρώνουν έστω και ένα συμβολικό ποσόν; Εξήγησέ μου ποιος τσιμπάει πλέον με επικοινωνιακές τσαχπινιές του τύπου «όλοι οι αιρετοί άρχοντες αποποιούνται ενός μισθού ετησίως». Εξήγησέ μου γιατί δεν βάζεις χέρι στο ναυτιλιακό πετρέλαιο. Εξήγησέ μου πότε θα παίξεις «φτου ξελευθερία» με τους φοροφυγάδες. Μια που είσαι όρθιος, πες μου γιατί παραγράφονται τα οικονομικά εγκλήματα πολιτικών και δεν δημεύονται οι περιουσίες τους.
Και μια που είσαι όρθιος, φέρε μου κι ένα αυτοκόλλητο σήμα κυκλοφορίας του 2011. Θέλω να το κολλήσω στο κούτελο - πριν μου φορολογήσεις και το κούτελο!
TANEA

Δεν υπάρχουν σχόλια: