17.9.11

ΠΑΤΡΑ: Η καταγγελία για το γιαούρτι (στον ΕΦΕΤ) έμεινε στα χαρτιά...


Στο ελληνικό κράτος (ευρωπαϊκό κατά τα άλλα)... ούτε μία καταγγελία για αλλοιωμένο προϊόν δεν μπορείς να κάνεις! Και εκεί αποδεικνύεται το μεγάλο μπάχαλο που επικρατεί στις δημόσιες υπηρεσίες. Πόσο μάλλον όταν η καταγγελία έχει να κάνει με τη δημόσια υγεία! Προ ημερών πολίτης εντόπισε αλλοίωση σε γιαούρτι που προμηθεύτηκε από... γνωστό πολυκατάστημα ευρωπαϊκών συμφερόντων. Απευθύνθηκε αρχικά στον ΕΦΕΤ δηλώνοντας πως το προϊόν όχι μόνο μύριζε άσχημα αλλά... πίκριζε με την πρώτη δοκιμή! Η τοπική υπηρεσία του ΕΦΕΤ ζήτησε να μεταβεί ο πολίτης (να χάσει δηλαδή χρόνο και χρήμα) στα γραφεία της και να παραδώσει το προϊόν! Ο πολίτης δήλωσε αδυναμία και ο υπάλληλος του δήλωσε... επίσης αδυναμία! Έτσι, η καταγγελία έμεινε στον αέρα, ενώ κανείς από τον τοπικό ΕΦΕΤ δεν ευαισθητοποιήθηκε να μεταβεί στο πολυκατάστημα και να πράξει το αυτονόητο: Να αγοράσει γιαούρτι για να διαπιστώσει το αληθές της καταγγελίας! Ο πολίτης δεν έμεινε εκεί! Τηλεφώνησε και στα κεντρικά του ΕΦΕΤ στην Αθήνα, αλλά και πάλι... άκρη δεν βρήκε! Τι να κάνει ο άνθρωπος; Αποφάσισε να κάνει την καταγγελία του στα μέσα μαζικής ενημέρωσης! Μπας και σωθεί κάποιος άλλος καταναλωτής.
dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: