3.9.11

Ριέρα: «Ευχαριστώ τον πρόεδρο και τη διοίκηση που δέχτηκαν την επιθυμία μου»...


Ο Άλμπετ Ριέρα, που πρέπει να θεωρείται παίκτης της Γαλατασαράι, ευχαρίστησε με δηλώσεις του, τον Βαγγέλη Μαρινάκη και τα υπόλοιπα μέλη της διοίκησης του Ολυμπιακού που δέχτηκαν την επιθυμία του, ενώ παράλληλα ευχήθηκε καλή επιτυχία στην ομάδα.

Αναλυτικά όσα είπε ο ... Ισπανός χαφ στην επίσημη ιστοσελίδα του Ολυμπιακού:

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Πρόεδρο και την Διοίκηση του Ολυμπιακού που αποδέχθηκαν τελικά την επιθυμία μου για την μετεγγραφή μου στην Γαλατάσαραϊ, η οποία έκανε μια εξαιρετική πρόταση για μένα και την οικογένειά μου.

Πιστεύω, ότι έδωσα τον καλύτερο εαυτό μου στον ένα χρόνο που αγωνίστηκα στην ομάδα και εύχομαι στον Ολυμπιακό, τους συμπαίκτες μου και τους φιλάθλους του κάθε επιτυχία.»
olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: