18.9.11

Μακούν: «Όλα είναι τέλεια, μόνο που θέλουμε χρόνο»...


Για το αποψινό παιχνίδι με την Ξάνθη, αλλά και για την μέχρι τώρα κατάσταση του Ολυμπιακού, μίλησε ο Ζαν Μακούν, με δηλώσεις που παραχώρησε σε αθλητική εφημερίδα.

Ο Καμερουνέζος μέσος του... Θρύλου έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στην φετινή ομάδα του Ολυμπιακού και τόνισε ότ ιόλα είναι υπέροχα μόνο που χρειάζεται να βρουν ρυθμό.

Αναλυτικά όσα είπε στην «Stadio by Metro»:

Για το ματς με την Ξάνθη:

«Νομίζω ότι τόσο εμείς οι παίκτες, όσο και ο σύλλογος με τον κόσμο περιμένουμε τη νίκη. Θα είναι το πρώτο ματς για μας στο πρωτάθλημα και δεύτερο επίσημο της σεζόν και θα πρέπει να μπούμε στο σωστό δρόμο, σε καλό ρυθμό γιατί έχουμε καλούς παίκτες. Χρειαζόμαστε τη νίκη γιατί αυτή θα μας βοηθήσει στην ψυχολογία. Η αυτοπεποίθηση κάνει καλό σε όλους. Το κλειδί για το ματς με την Ξάνθη είναι να ξεχάσουμε όσο πιο νωρίς γίνεται το παιχνίδι με τη Μαρσέιγ».

Για την αγωνιστική κατάσταση του Ολυμπιακού:

«Νομίζω ότι έχουμε μια πραγματικά πολύ καλή ομάδα με εξαιρετικούς ποδοσφαιριστές. Απλά χρειαζόμαστε όπως όλες οι άλλες ομάδες παιχνίδια στα πόδια μας για να βρούμε ρυθμό. Με το υλικό που έχουμε θα είμαστε πολύ σκληροί αντίπαλοι και δύσκολα θα κάνουμε ήττες».

Για το αν κρίνει τελικά καλή την επιλογή του να έρθει στην Ελλάδα:

«Η Γαλλία είναι η χώρα η οποία με υποδέχτηκε πρώτη και για αυτό οι εμπειρίες μου κατά βάση προέρχονται από εκεί. Στη συνέχεια έκανα ένα πέρασμα από την Αγγλία και τώρα είμαι εδώ. Χαίρομαι πολύ που φοράω αυτή τη φανέλα και αγωνίζομαι για αυτή την ομάδα. Όταν ήρθα ο κόσμος με εξέπληξε με τον τρόπο που με υποδέχτηκε. Μέχρι τώρα όλα δείχνουν υπέροχα και η καρδιά μου βρίσκεται εδώ».

Για το αν έχει κάνει τις πρώτες του παρέες στην ομάδα:

«Είμαι πιο κοντά στους γαλλόφωνους παίκτες αλλά τα πηγαίνω καλά με όλους. Οι Έλληνες μέχρι και όνομα μου έδωσαν. Τώρα πλέον μπορείς να με αποκαλείς Γιάννη. Με λένε Γιάννη Μακουνάκη και είμαι από Κρήτη. Έτσι με βάφτισαν οι συμπαίκτες μου και έτσι αισθάνομαι Έλληνας. Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Προσπαθώ να τα πηγαίνω καλά με όλους και να μην αγνοώ τον κόσμο. Είναι το πιο σημαντικό να μιλάω με τους ανθρώπους κυρίως τώρα που μόλις έχω έρθει στην ομάδα».

Για τον αγαπημένο του συμπαίκτη μέχρι στιγμής στην καριέρα του:

«Η αλήθεια είναι ότι έχω δύο και κάθε φορά που έπαιζα μαζί τους αισθανόμουν πολύ καλά. Είναι ο Ματιέ Μποντμέρ που ήμασταν μαζί στη Λιλ και ο Καρίμ Μπενζεμά στη Λιόν με τους οποίους διατηρώ ακόμα επαφή. Πρέπει να πω όμως ότι και στο σύντομο πέρασμά μου από την Αγγλία γνώρισα τον Βούλγαρο αρχηγό της Άστον Βίλα, Στίλιαν Πετρόφ, τον οποίο πραγματικά εκτιμώ και μιλάω μαζί του κάθε εβδομάδα. Είναι πάνω απ' όλα άνθρωπος».

Για τη συνεννόηση στα αποδυτήρια σε γαλλικά και αγγλικά:

«Ευτυχώς βρήκα εδώ κάποιους ανθρώπους που μιλούν γαλλικά και τους οποίους γνωρίζω καιρό. Μιλάω και αγγλικά οπότε κάπως τα βγάζω πέρα. Η αλήθεια είναι ότι είμαστε πλέον πολλοί γαλλόφωνοι, τόσοι που συχνά ακουγόμαστε πολλοί στα αποδυτήρια. Τα ελληνικά, βέβαια, είναι λίγο δύσκολα, πρέπει να αρχίσω να καταλαβαίνω. Δεν αντιλαμβάνομαι ακόμα πολλά, αλλά έχω αποκτήσει ελληνικό όνομα. Το παιδί που ήρθε να με πάρει από το αεροδρόμιο τον λένε και αυτόν Γιάννη και μου εξήγησε ότι το Ζαν στα ελληνικά είναι Γιάννης. Αυτό ήταν ένα πολύ καλό σημάδι. Μου αρέσει που με φωνάζουν έτσι. Αν νιώθω Έλληνας; Είμαι Έλληνας από τη στιγμή που υπέγραψα».

Για τα πρώτα του βήματα στο ποδόσφαιρο:

«Η κατάσταση στο Καμερούν και την Αφρική γενικότερα είναι πολύ δύσκολη και δεν ξεχνώ ποτέ από που ξεκίνησα. Από εκεί προέρχομαι και τώρα μπορεί να ανήκω στη μειοψηφία των προνομιούχων, δεν ξεχνώ όμως αυτά που γνώρισα. Έπαιζα μπάλα από πολύ μικρός και είχα την τύχη να ενσωματωθώ σύντομα στην Εθνική Νέων του Καμερούν, γεγονός που μου επέτρεψε να κάνω γρήγορα καριέρα».
olympiacos24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: