18.10.11

Μην μου κάνεις τον δάσκαλο εμένα...


Πυγμαχία βαρέων βαρών...
Ο Χατζηνικολάου τον έφτασε στα όρια του. Και ήταν ίσως ο μόνος αντίπαλος που ο Πάγκαλος έδειχνε να υπολογίζει στο ρινγκ.
Αλλά και τη στιγμή που πήγαινε να τον αρχίσει στις γρήγορες ("μην μου κάνεις τον δάσκαλο εμένα", " λες άλλα αντ' άλλων"), ο Χατζηνικολάου αμυνόταν σταθερά και ανταπέδιδε τα χτυπήματα.
"Αυτά (επεισοδιακές διαδηλώσεις) είναι η ΙΕΚ ΠΑΣΟΚ".
Ο Πάγκαλος ανταπέδωσε το χτύπημα με το αριστερό. "Το ΠΑΜΕ, ΠΑΣΟΚ? Σας... παραδίδω στη κυρία Παπαρήγα".
Ο Χατζηνικολάου χρησιμοποίησε όλες τις τεχνικές -μέχρι και γλυκά χαμόγελα - για να τον κρατήσει στο ρινγκ.
Στο τέλος του πέταξε στα μούτρα το γάντι του μποξ: Είστε καλή κυβέρνηση?
Ο Πάγκαλος το μάζεψε και το βάλε στη τσέπη της ρόμπας καθώς ετοιμαζόταν για τα αποδυτήρια.
"Τι παει να πει καλή ή κακή ? Δεν μπορώ να σας απαντήσω γιατί είμαι μέλος της κυβέρνησης. Εσείς κάνετε καλή ή κακή εκπομπή?"
Ο Χατζηνικολάου κοίταξε το ηλεκτρονικό ρολόι με τους γύρους και του απάντησε "νομίζω πως κάνω μια καλή εκπομπή".
Πράγματι. Κι απόψε, ίσως και κάτι παραπάνω...

Δεν υπάρχουν σχόλια: