2.3.12

Περικλής: «Είμαι Έλληνας και θέλω να γυρίσω στην πατρίδα μου» (BINTEO)...


"Μπορείς να κλέψεις ένα άγαλμα αλλά όχι την καταγωγή μου"...
Τις τελευταίες μέρες κάνει το γύρο του διαδικτύου μια φωτογραφία με την κλεμμένη Καρυάτιδα που βρίσκεται στο Βρετανικό Μουσείο και τη λεζάντα "Γεννήθηκα στην Ελλάδα. Οι ... αδερφές μου είναι εκεί. Είμαι Ελληνίδα και θέλω να πάω στην πατρίδα μου".

Σε μια παρόμοια πρωτοβουλία προέβη και ο γνωστός φωτογράφος και μουσικοσυνθέτης Ares Καλογερόπουλος που ζει στη Γερμανία. Έφτιαξε ένα video στο οποίο το βασικό μήνυμα είναι η επιστροφή των ελληνικών αγαλμάτων στην πατρίδα. "Μπορείς να κλέψεις ένα άγαλμα αλλά όχι την καταγωγή μου" είναι το σύνθημα που κυριαρχεί.

Σκοπός της εθελοντικής αυτής κίνησης είναι η επιστροφή των ελληνικών αρχαιοτήτων που παράνομα κρατούνται εκτός Ελλάδας. Στο video μεταξύ άλλων εμφανίζεται ο Περικλής με το μήνυμα "Είμαι Έλληνας και θέλω να γυρίσω στην πατρίδα μου".

Το συγκινητικό μήνυμα κάνει το γύρο του διαδικτύου και μας υπενθυμίζει πόσο περήφανοι είμαστε για τον πολιτισμό μας.


mediagate.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: