11.3.12

Εγω , εγώ, εγώ, εγώ...


Δήλωση στα πρότυπα Βοναπάρτη - λίγο πριν το Βατερλό...

Η δήλωση του επιβεβαίωσε πλήρως τα όσα σας λέγαμε λίγο πριν. Πανευτυχής που ευτελίζει τις δημοκρατικές διαδικασίες και κατεβαίνει μοναδικός υποψήφιος σ' ένα κόμμα που σπαράσσεται από εσωτερικές έριδες, στη δίνη των μνημονιων.
Άρχισε, με... την αγαπημενη του λεξη "εγώ" τη δήλωση του και κατέληξε με "εγώ", έχοντας την "αίσθηση" πως στο πρόσωπο του - εκτός απο την έπαρση , υπάρχει και απύθμενο θρασος- "συσπειρώνει όλη τη δημοκρατική παράταξη".
Δεν παρέλειψε όπως όλοι οι οπαδοί του Βοναπάρτη να τονίσει πως "έχω πλήρη συνείδηση της ευθύνης που αναλαμβανω. Όλοι δίπλα μου. Και εγώ θα είμαι δίπλα σε όλους".
Και μετα απ' ολα αυτα τα τραγικά και - κατα τη γνωμη του - ωραία, επανέλαβε την αγαπημένη του - και πολύ γελοία - φράση "έχω πλήρη επίγνωση για το τι ακριβώς τραβάει ο κοσμος ".
Θα το δει - αν τον αφήσει η έπαρση και η αλαζονεία του να το δει - την Κυριακή , 18 του Μάρτη..

Δεν υπάρχουν σχόλια: