24.3.12

Μ. Κονταρός: «Ο Μαρινάκης μου στάθηκε σαν αδερφός» ...


Για τον αγώνα ζωής που έδωσε μετά το σοβαρό ατύχημά του, για τους αληθινούς φίλους και για την επιστροφή στη μουσική μίλησε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Real ο Μιχάλης Κονταρός.

Ο κρητικός τραγουδιστής δεν δίστασε να ... εκμυστηρευτεί ότι σκέφτηκε ακόμη και να… αυτοκτονήσει. «Σκέφτηκα να βάλω τέλος στη ζωή μου. Αλλά μόλις είδα τα παιδιά μου, κατάλαβα ότι έχω ευθύνη και το πάλεψα».

Μεταξύ άλλων μάλιστα ο Βαγγέλης Κονταρός ευγνωμονεί και τον πρόεδρο του Ολυμπιακού και νονό της μικρής του κόρης Βαγγέλη Μαρινάκη για τη συμπαράστασή του. «Ο Βαγγέλης ήταν δίπλα μου από την πρώτη στιγμή. Στάθηκε σαν αδερφός!» τόνισε.

Τέλος, ο Μανώλης καλεί όλους τους φίλους του σε ένα γλέντι στις 7 Απριλίου στις Βρύσες Χανίων απ’ όπου κατάγεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια: