2.3.12

“Ο Άδωνις μου έλεγε συνέχεια ότι πρέπει να γίνει υπουργός”!


ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ...
Σε καινούρια συνέντευξή του στο περιοδικό Crash, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ περιγράφει το πως κατέληξαν στα Υπουργεία οι Βορίδης-Γεωργιάδης. Ο Γιώργος Καρατζαφέρης αναφέρει χαρακτηριστικά: Μου ζήτησαν 3 υπουργούς. Τους είπα ότι δεν μπορώ. Τους είπα ότι θα τους δώσω 7 ονόματα, για να επιλέξουν οι ίδιοι. Δεν...
είμαι εγώ αυτός που θα πω αυτόν και αυτόν για υπουργό και όχι αυτόν, λέει.

Και συνεχίζει, σε ερώτηση του δημοσιογράφου, αν τουλάχιστον είχε επιλέξει ποια υπουργεία θέλει. Όχι. Ξεκάθαρα. Δεν ήξερα. Στη συνέχεια πήγε ο κ. Γεωργίου. Ήρθε μετά εδώ. Περιμέναμε. Αργούσε η διαδικασία. Εν τω μεταξύ, έρχεται ο κ. Γεωργιάδης, ο οποίος ήταν έντονα συναισθηματικά φορτισμένος, όσο παραπάνω δεν υπάρχει. Μου έλεγε: Πρέπει να γίνω υπουργός, πρέπει να γίνω υπουργός…

Ο Άδωνις Γεωργιάδης, όπως αποκαλύπτει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, ήταν μέσα στους 7 που είχε επιλέξει: Ήταν μέσα στους 7 που πρότεινα. Μας είχαν πει 3 υπουργεία. Μόλις το ανακοίνωσε ο κ. Παπαδήμος, λέω στον Άδωνι: 3 υπουργεία. Εκεί λοιπόν έφτασε στην κορύφωση. Δεν έφυγε από εδώ. Δεν έφευγαν. Ήταν οι μόνοι δύο που ήταν εδώ. Κανένας άλλος βουλευτής δεν είχε έρθει. Οπότε τηλεφώνησα στον κ. Παπαδήμο και του είπα: Έχω θέμα εσωκομματικό. Σε παρακαλώ πάρα πολύ θέλω να βάλουμε μέσα και τον Άδωνι. Και μάλιστα του είπα ότι ο Άδωνις έχει ειδικότητα στις μορφωτικές υποθέσεις ή σε θέματα πολιτισμού, στον τουρισμό μπορεί να είναι καλός κλπ. Και με παίρνει ο κ. Παπαδήμος και μου λέει: Θα πάει στο Ναυτιλίας. Οπότε λέω στον Άδωνι: Ναυτιλίας , του άρεσε πάρα πολύ. Ήταν τυχερά και τα δύο παιδιά. Γιατί ο μεν ένας πήγε στους εφοπλιστές και ο άλλος πήγε στους μεγαλοεργολάβους. Και νομίζω ότι τους δινόταν μια ευκαιρία να κάνουν πολύ καλές δημόσιες σχέσεις…

www.trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: