21.3.12

Κοντογιώργης: Ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε?...


"Συμμορία των 300" το Κοινοβούλιο, "θα' πρεπε να φορολογηθεί ολόκληρη η Ελληνική κοινωνία"...
Τη πάτησε κι ο καθηγητής Πολιτικής επιστήμης Κοντογιώργης , που θέλησε να γίνει "δικηγόρος" του Παπαδάκη.
Κατ αρχήν παρασύρθηκε στο φτηνό νεοελληνικό ψευτοτσαμπουκά του "ξέρεις ποιος είναι εγώ ρε", όταν σκόπιμα η νυφίτσα ο Παπακωσταντίνου, του είπε ότι δεν τον ξέρει. Και...εκεί ήταν που έριξε για τους βουλευτές τον χαρακτηρισμό "η συμμορία των 300". Λίγο νωρίτερα είχε επιπλήξει τον Παπακωσταντίνου, γιατί "δεν φορολόγησε ολόκληρη την Ελληνική κοινωνία"!
Εκείνο όμως που έκανε αλγεινή εντύπωση ήταν -συνεχίζοντας το τροπάριο ,"ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε"- πως απαριθμούσε το συγγραφικό του έργο, και απορούσε γιατί ο Παπακωσταντίνου δεν είχε διαβάσει τα βιβλία του.
Δημοσιογράφος και καθηγητής την πάτησαν στην μάχη των εντυπώσεων, απέναντι σε ένα εύκολο στόχο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: