12.3.12

Φελέκη, σε λίγο θα μου βγάλεις και πιστόλι...


Το "πιστόλι" όμως του Φελέκη έβγαλε την είδηση: Ναι σε συνεργασία με την ΝΔ. Ακόμη και με πρωθυπουργό τον Σαμαρά...

Έτοιμος ήταν να του πει και "γαμώ το φελέκι μου". Παράσταση δίνει απόψε, στην εκπομπή της Στάη, ο βαρέων βαρών Πάγκαλος.

Αφού πρότεινε στους συνομιλητές του να συγκρατηθούν, λέγοντας τους "προσδεθείτε" έβγαλε και τα "πιστόλια".

"Είσαι...ρεαλιστής πολιτικός κύριε Πάγκαλε, γιατί ξεγλίστρας από την ερώτηση μου. Είσαι υπέρ ή κατά της μετεκλογικής συνεργασίας με την ΝΔ; Ναι ή όχι;", τον ρώτησε ο δημοσιογράφος Νίκος Φελέκης.

Στο "ναι ή "όχι" ζορίστηκε ο χοντρός και πέρασε στην αντεπίθεση. "Τι είναι αυτά που μου λες. Σε λίγο θα μου βγάλεις και πιστόλι.

Το "πιστόλι" όμως έβγαλε την είδηση: Ναι στην συνεργασία. Ακόμη και με πρωθυπουργό τον Σαμαρά.

"Δεν καταλαβαίνω, γιατί, κάτι που κάνουν οι άλλοι, όπως η Γερμανία ας πούμε (από το πρώτο κόμμα ο πρωθυπουργός και από το δεύτερο ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών), να μην το κάνουμε και εμείς".

Μετά ταύτα είναι να μην φεύγουν τρέχοντας οι τελευταίοι εναπομείναντες Πασόκοι;...

Δεν υπάρχουν σχόλια: