28.3.12

Καταγγελία για αγορά μαϊμού αθλητικά παπούτσια μέσω Ιντερνετ...


Θελω να καταγγείλω μια απάτη η όποια γίνεται μέσα απο site αγορας προϊόντων από αυτά απο τα όποια μας κατακλύζουν μεσα απο ενα σωρο διαφημιστικα banners στο ιντερνετ.
Παρηγγειλα ενα ζευγαρι παπουτσια ΝΙΚΕ ΑΙR ΜΑΧ στην φοβερη τιμη των 74 ευρω και... πηρα ενα φοβερο παπουτσι καραμπαμ μαιμου.
Τοσο μαιμου που στο τελος μου ζητησε και μπανανα! στην επικοινωνια που ειχα με τον πωλητη μου ειπε οτι ποτε δεν πηρε ορκο για την γνησιοτητα του προιοντος και επισης οτι απαξ και τον πληρωσα δεν εχει καμια υποχρεωση να μου επιστρεψει τα χρηματα μου.
εχω καταγγειλει το περιστατικο στο site αγοραπωλησιας αλλα μαλλον ειναι πολυ απασχολημενοι για να απαντησουν.
θελω να πω στο κοσμο μετα απο αυτο που επαθα οτι η φθηνια τρωει αλλα και το μαϊμου προΙον παει συνεφο.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: