16.3.12

Έζησα μια κατάθλιψη...


Το ότι η κρίση την οδήγησε στην κατάθλιψη αποκάλυψε για πρώτη φορά η Έλενα Ακρίτα, που ξέσπασε για όσα συμβαίνουν στη χώρα μας.

«Πριν από τις γιορτές πέρασαν μια πάρα πολύ έντονη κρίση. Είναι η πρώτη φορά που... το λέω αυτό. Έζησα μια κατάθλιψη. Ξυπνούσα και έλεγα “ω, είναι μια ολόκληρη μέρα; Να κοιτάω το ταβάνι όλη μέρα;”. Είχε να κάνει με το ότι ήμουν και εξακολουθώ να είμαι απλήρωτη. Είχα μάθει να ζω με τα χρήματα που έβγαζα και ένιωθα ότι κατέρρεαν όλα, έβλεπα ότι πιάναμε πάτο», είπε η σεναριογράφος στο «Σκάι Τώρα».

Όπως πρόσθεσε, κατάφερε να το ξεπεράσει λέγοντας «δεν θα πεθάνω κιόλας». «Δεν έφτασα στο επίπεδο του “σκασίλα μου μεγάλη”… Δεν θέλω να σκέφτομαι ότι θα έρθουν νέα μέτρα, θα το αντιμετωπίσω όταν θα έρθει. Θα γυρίσω σπίτι μου, θα διαβάσω το βιβλίο μου, θα ακούσω μουσική, θα πάρω τηλέφωνο μια φίλη μου, θα πιω έναν καφέ, θα είμαι καλή μάνα γιατί δεν μπορώ να είμαι καλή μάνα είμαι καταθλιπτική». «Θα το κάνω αυτό όσο αντέχω», συνέχισε η Έλενα Ακρίτα και ξέσπασε για την οικονομική κρίση λέγοντας ότι εμποδίζει τους νέους ανθρώπους ακόμα και από το να ονειρεύονται και να ερωτεύονται.

Ζητώντας να μην λείψει η αισιοδοξία, η σεναριογράφος κατέληξε: «ήμασταν όλοι βουλιαγμένοι σε μια πολυθρόνα. Νομίζω ότι έχουμε αρχίσει να σηκωνόμαστε. Σημασία έχει να σηκωθείς, γιατί μετά θα αντιδράσεις. Δεν έχει σημασία ο τρόπος για να πας στο σωστό. Άρα, πρέπει σιγά σιγά να μπούμε στην διαδικασία “δώσε μου το χέρι σου και όσο αντέχω”».

«Τα νέα παιδιά αρχίζουν να ανοίγουν τα μάτια τους. Είναι η γενιά της φούσκας, η γενιά που θα την πληρώσει χωρίς να φταίει. Εμείς το προκαλέσαμε, αλλά κάπου θα μας βγάλει. Δεν θέλω να πιστέψω ότι φτάσαμε στον πάτο του βαρελιού», σημείωσε.
star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: