3.3.12

«Τα θέλω όλα με τον Ολυμπιακό!»...


Την ευκαιρία να δουν τον Ράφικ Τζιμπούρ από κοντά είχαν οι φίλοι του Ολυμπιακού σήμερα καθώς ο Αλγερινός βρέθηκε στο Red Store όπου έγινε ένας... χαμός. Ο επιθετικός των «ερυθρόλευκων» φωτογραφήθηκε όλους τους φίλους της ομάδας που τον...

περίμεναν υπομονετικά, υπογράφοντας και πάρα πολλά αυτόγραφα. Ο Τζιμπούρ απουσιάζει από το παιχνίδι με τον ΟΦΗ λόγω καρτών, αν και όπως δήλωσε και ο ίδιος θα ήθελε σήμερα να είναι κοντά στην ομάδα.

Όσον αφορά την φετινή πορεία του Ολυμπιακού, ο Αλγερινός δήλωσε ότι τα θέλει... όλα! «Το πρωτάθλημα το πήρα και πέρσι, αλλά φυσικά και έχω πολύ όρεξη για ένα ακόμα. Ωστόσο θέλω να τα πάρω όλα με τον Ολυμπιακό φέτος», δήλωσε αρχικά και πρόσθεσε σχετικά με το παιχνίδι απέναντι στον ΟΦΗ:

«Είναι μια δύσκολη ομάδα, αρκετά καλά αμυντικά. Την ξέρουμε από το πρώτο παιχνίδι στο Καραϊσκάκη. Θα ήθελα να είμαι κι εγώ στην ομάδα αλλά έχω δεχθεί κίτρινες κάρτες και δεν μπορώ. Ο Ολυμπιακός είναι μια μεγάλη ομάδα και εάν είναι συγκεντρωμένος τότε θα πάρει το αποτέλεσμα».

Όσον αφορά το δύσκολο πρόγραμμα της συνέχειας ανέφερε: «Έχουμε συνηθίσει να παίζουμε σημαντικά παιχνίδια και μάλιστα σε σύντομο χρονικό διάστημα. Εμείς θα συνεχίσουμε να κοιτάμε κάθε παιχνίδι ξεχωριστά».

Τέλος για τον κόσμο που πήγε να τον δει από κοντά είπε: «Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι καταπληκτικό συναίσθημα να βλέπεις ότι ο κόσμος είναι δίπλα σου, όπως συμβαίνει σήμερα αλλά και στο γήπεδο».

woop

Δεν υπάρχουν σχόλια: