30.3.12

Μιραλάς: «Θέλω να μείνω»



Απόλυτα ικανοποιημένος από την ζωή του στην Ελλάδα και την καριέρα του στον Ολυμπιακό είναι ο Κέβιν Μιραλάς.

Ο πρώτος σκόρερ του φετινού πρωταθλήματος (μέχρι στιγμής) με... 18 τέρματα (Δείτε ΕΔΩ αφιέρωμα του woop.gr), εξέφρασε σε γαλλικό Μέσο την επιθυμία του να συνεχίσει να φοράει την ερυθρόλευκη φανέλα και του χρόνου.

H συνέντευξή του στο «France Football», με αφορμή ότι είναι στην πρώτη θέση του πίνακα των σκόρερ:

Αρχικά, σε ερώτηση τι άλλο ζητάει, πέρα από το ότι έχει σκοράρει 18 τέρματα στο φετινό πρωτάθλημα, ο Βέλγος απάντησε:

«Εντάξει, συμβαίνουν αυτά. Είμαι ήρεμος. Πέρυσι σημείωσα 14 γκολ. Ήθελα να κάνω το ίδιο και φέτος. Από τη στιγμή που είχα πιάσει τα 14 νωρίτερα, σκέφτηκα ότι μπορούσα να ξεπεράσω την προηγούμενη επίδοσή μου. Τα κατάφερα με τα τέσσερα γκολ που σημείωσα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης. Πραγματοποιήσαμε πολύ καλή σεζόν, παρόλο που αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην αρχή».

Για το αν τον συνεχάρη ο προπονητής του, ο Ερνέστο Βαλβέρδε, σχολίασε:

«Ο προπονητής δε μιλάει πολύ γι' αυτά. Ήρθε απλά να μου πει ότι δεν πρέπει να εκτελώ εγώ τα πέναλτι (σ.σ. γέλια)».

Για το αν πιστεύει ότι η φετινή του επιτυχία μπορεί να αποτελέσει... πόρτα για να πάρει μετεγγραφή στην Ευρώπη, ο Βέλγος άσος πιστεύει:

«Ισχύει ότι υπάρχουν πολλές ομάδες που έχουν δείξει ενδιαφέρον, αλλά νιώθω πολύ καλά εδώ. Η ομάδα μου με εμπιστεύτηκε όταν τα πράγματα πήγαιναν άσχημα για μένα. Επιπλέον, αμείβομαι πολύ καλά. Δεν θέλω να φύγω από αυτό το περιβάλλον, το οποίο μάλιστα αρέσει και στην οικογένειά μου. Θα ήθελα να μείνω για άλλη μια σεζόν»!

Σε ερώτηση σχετικά με το ότι η Ελλάδα δεν ήταν και η πρώτη επιλογή για να συνεχίσει την καριέρα του είπε:

«Η αλήθεια είναι ότι δεν προόριζα τον εαυτό μου για εκεί. Μετά τη Σεντ- Ετιέν, όμως, αναζητούσα νέες προκλήσεις, μακριά από εδώ. Οι εμφανίσεις μου στην Ελλάδα με βοήθησαν να επιστρέψω στην εθνική ομάδα και να μιλούν για μένα».

Ο Μιραλάς, μάλιστα, σχολίασε και τον Τζιάνι Μπρούνο, ο οποίος βαδίζει στα βήματά σου (από την Σταντάρ Λιέγης πήγε στη Λιλ):

«Τον ξέρω πολύ καλά. Είναι πραγματικός σκόρερ. Κάνει ωραία πράγματα και έχει πραγματοποιήσει εντυπωσιακή πρόοδο. Ελπίζω στο μέλλον να μην κάνει τα ίδια λάθη με μένα».

woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: