9.3.12

«Kαρφιά» Παπουτσή κατά Χρυσοχοΐδη...


Ελπίζω ο απολογισμός του έργου μου να μην... διαβαστεί όπως το Μνημόνιο!...
«Αντιμάχομαι με πολύ καθαρό τρόπο ένα ΠΑΣΟΚ με βαρόνους και βαρονίες, με αποφάσεις των αυτοαποκαλούμενων κορυφαίων στελεχών και με διευθετήσεις παρασκηνίων», τόνισε μεταξύ άλλων ο ... πρώην υπουργός Προστασίας του Πολίτη και υποψήφιος για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ, Χρήστος Παπουτσής με συνέντευξή του σήμερα το πρωί στο ραδιόφωνο της ΝΕΤ.
Με το τρόπο αυτό, ο κ. Παπουτσής απαντά ουσιαστικά στις διάφορες εσωκομματικές υπόγειες διεργασίες που βρίσκονται σε εξέλιξη λίγες ημέρες πριν τις εκλογές για την ανάδειξη νέας ηγεσίας στο κόμμα της Ιπποκράτους.

«Στην Εθνική Συνδιάσκεψη, εγώ θα παρουσιάσω τις θέσεις μου, τις προτάσεις μου, τις απόψεις μου, τις δεσμεύσεις μου για το ΠΑΣΟΚ της επόμενης μέρας. Για το ΠΑΣΟΚ που θέλω να είναι ένα μεγάλο πολυσυλλεκτικό μαζικό λαϊκό κίνημα, που επαναπροσδιορίζει τις σχέσεις του με τον πολίτη και προτείνει ένα προοδευτικό πρόγραμμα διακυβέρνησης της χώρας», είπε ο κ. Παπουτσής και πρόσθεσε ότι «με βάση αυτό το πρόγραμμα, με αυτές τις θέσεις, με αυτές τις απόψεις, θα ζητήσω την επίσημη υποστήριξη του Εθνικού Συμβουλίου για την έγκριση της υποψηφιότητάς μου. Ακολουθώ αυτή τη διαδικασία, έχω επιλέξει τον τρόπο της πολιτικής προσέγγισης όχι μόνο της ίδιας της ουσίας της υποψηφιότητάς μου, αλλά και της διαδικασίας που απαιτείται να φτάσουμε εκεί. Γι΄ αυτό επιμένω. Ξέρω ότι δημιουργεί ερωτηματικά. Αλλά ποτέ δεν αποδέχθηκα την πολιτική ως ένα επικοινωνιακό παιχνίδι».

Ο Χρήστος Παπουτσής απάντησε μάλιστα και σε όσα στελέχη του ΠΑΣΟΚ έχουν εκφράσει ανοικτά την στήριξή τους στον Ευάγγελο Βενιζέλο, τονίζοντας χαρακτηριστικά:

«Επί δέκα μέρες, παρακολουθούμε όλοι αυτό το οποίο εσείς περιγράψατε, ορισμένους συναδέλφους μου να υποστηρίζουν το ενδεχόμενο υποψηφιότητας του κ. Βενιζέλου. Αλλά επί της πολιτικής, επί του πολιτικού πλαισίου, δεν γνωρίζουμε κάτι. Αυτή είναι και η διαφορά στην πολιτική προσέγγιση της διαδικασίας εκλογής του νέου ηγέτη του κόμματος».

Επιπλέον, ο κ. Παπουτσής ζήτησε την απαρέγκλιτη τήρηση του καταστατικού και επανέλαβε «τη πρόθεσή του να είναι υποψήφιος σε ένα κόμμα με ένα νέο πολιτικό πλαίσιο κι ένα ένα πολιτικό σκεπτικό».

«Πιστεύω βαθιά ότι το αύριο του ΠΑΣΟΚ, της μεγάλης δημοκρατικής παράταξης, είναι υπόθεση όλων μας, είναι υπόθεση κάθε δημοκράτη πολίτη και σε αυτούς απευθύνομαι», είπε ο πρώην υπουργός.

Ο κ. Παπουτσής απάντησε εκ νέου και στις δηλώσεις του κ. Χρυσοχοΐδη που τον κατηγόρησε έμμεσα ότι «έβγαλε από τους δρόμους τους άνδρες της ομάδα ΔΙΑΣ και τους τοποθέτησε σε γραφεία».

«Ο απολογισμός του δικού μου έργου, διάρκειας 17 μηνών, είναι ενώπιων του.Σε κάθε περίπτωση, ο απολογισμός μου είναι στη διάθεση του κ. Χρυσοχοΐδη για μελέτη και αξιοποίηση του έργου μου. Κι ελπίζω να μην έχει την ίδια τύχη και την ίδια αντιμετώπιση με το Μνημόνιο. Εννοώ να το διαβάσει αυτή τη φορά», επεσήμανε ο ίδιος με αιχμηρό ύφος για τον διάδοχό του στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.

Και κατέληξε: «Θέλω να ελπίζω είναι ότι θα υπάρξει συνέχεια στις προσπάθειες και το έργο το οποίο αφήσαμε πίσω. Και κυρίως να μην αλλάξει ο προσδιορισμός της ιεράρχησης των αξιών. Ιδιαίτερα της Αστυνομίας σε πολιτικό και σε ηθικό επίπεδο. Γιατί όταν παρέλαβα το Υπουργείο επέμενα στην περιχαράκωση του έργου της Αστυνομίας στα όρια του νόμου και του Συντάγματος και στο ηθικό επίπεδο, επέμενα στην αναγνώριση της ανθρώπινης ζωής ως υπέρτατο έννομο αγαθό».
moneypost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: