18.4.12

«Πέταξαν» έξω τον Γ. Γιαννέλλη από το ψηφοδέλτιο της ΝΔ στη Λέσβο ...


Απαιτώ από τον Αντώνη Σαμαρά μια αξιοπρεπή εξήγηση...

Εξοργισμένος δηλώνει ο επί σειρά ετών βουλευτής Λέσβου της ΝΔ (ο οποίος δεν εξελέγη το 2009) Γ. Γιαννέλλης για τον για τον αποκλεισμό του από το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στη Λέσβο.

Ο κ. Γιαννέλλης, υποστήριξε ότι ... προσπάθησε να επικοινωνήσει με τα κεντρικά γραφεία της ΝΔ αλλά δεν του απαντά κανείς και όλοι επικαλούνται ότι βρίσκονται σε σύσκεψη.

Όπως ισχυρίσθηκε, υποψήφιος για τις εκλογές της 6ης Μαΐου δήλωσε μετά από συνεννόησή μου με τον γενικό γραμματέα της Νέας Δημοκρατίας Ανδρέα Λυκουρέντζο.

«"Ξεκίνα και τρέξε" μου είπε και έτσι ξεκίνησα κι εγώ τον προεκλογικό μου αγώνα. Είμαι εξοργισμένος από τη σε βάρος μου συμπεριφορά, αλλά δε θα λειτουργήσω υπό καθεστώς οργής.

Απαιτώ από τον άνθρωπο που στήριξα με την υπογραφή μου για να γίνει αρχηγός, από τον Αντώνη Σαμαρά, μια αξιοπρεπή εξήγηση. Απαιτώ αυτοί που ηγούνται της Νέας Δημοκρατίας να με αντιμετωπίσουν με αξιοπρέπεια» αναφέρει στη δήλωσή του.

Για το ζήτημα που δημιουργήθηκε συνεδριάζει σήμερα η ΝΟΔΕ Λέσβου της Νέας Δημοκρατίας.
parapolitika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: