25.4.12

Β.Χήτος: Πλαστογράφησαν την υπογραφή μου...


"Αν αποδειχθεί ότι έχω σχέση με την ΕΥΠ, να μου δημεύσουν την περιουσία μου"...
Για χαλκευμένα στοιχεία, και σκευωρία σε βάρος του, μιλάει ο δημοσιογράφος Βασίλης Χήτος. Το πρωτοσέλιδο του Ελεύθερου Τύπου που τον παρουσιάζει ως έμμισθο συνεργάτη της ΕΥΠ, είναι... κατασκευασμένο για να πλήξουν τον ίδιο και τους Ανεξάρτητους Έλληνες, καθώς στα Γιάννενα θα πάρει την έδρα, όπως υποστηρίζει, από την Ν.Δ.
"Δεν είναι δική μου η υπογραφή στην απόδειξη (που τον παρουσιάζει να έχει λάβει 30.000 ευρώ από την ΕΥΠ για το Β' εξάμηνο του 2011)υποστήριξε με τηλεφωνική παρέμβαση που έκανε το πρωί στις εκπομπές του ΑΝΤ-1 και ΣΚΑΙ.
Ο Β.Χήτος είπε ακόμα πως αυτός που υπογράφει το ρεπορτάζ στον Ελεύθερο Τύπο, όπως διαπίστωσε, είναι ανύπαρκτο πρόσωπο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: