23.4.12

Γιώργος Βαγιωνάς: Κάνουν λάθος όσοι νομίζουν ότι με έβγαλαν από τα πόδια τους...


Δεν τους ενδιαφέρει η Ν.Δ. να γίνει κυβέρνηση, αλλά ο «εαυτούλης τους»...
Λίγα 24ωρα μετά τον ξαφνικό αποκλεισμό μου από το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό μας, θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους Χαλκιδικιώτες συμπολίτες μου που ... σε αυτές τις στιγμές στάθηκαν, όσο δεν πίστευα, στο πλευρό μου στέλνοντας μηνύματα στήριξης και συμπαράστασης. Θυμίζω ότι ακόμα κι όταν διαγράφηκα από τη ΝΔ επειδή καταψήφισα το Μνημόνιο 2, είχα πει ότι "η παράταξη αυτή ήταν και παραμένει σπίτι μου". Δυστυχώς κάποιοι μέσα στη ΝΔ έκαναν τα πάντα για να "κοπώ" από το ψηφοδέλτιο και να μην εκτεθώ στην κρίση του λαού της Χαλκιδικής σε αυτές τις εκλογές, γιατί γνώριζαν , για άλλη μια φορά , τη θριαμβευτική πρωτιά μου. Δεν έχουν δημοσκοπήσεις μόνο αυτοί, έχω και εγώ. Τους συγχαίρω γιατί για ακόμα μία φορά απέδειξαν ότι δεν τους ενδιαφέρει η Ν.Δ. να γίνει κυβέρνηση, αλλά ο «εαυτούλης τους» και είχα δίκιο όταν εδώ και πολύ καιρό μιλούσα για "για μια μικρή ομάδα, στα δάκτυλα του ενός χεριού , που θέλει να ελέγξει οικονομικά και πολιτικά το Νομό". Πιστεύουν ότι το πέτυχαν τώρα με τον αποκλεισμό μου από το ψηφοδέλτιο. Τους διαβεβαιώνω ότι κάνουν μεγάλο λάθος. Θα παραμείνω στην πρώτη γραμμή της μάχης και θα ελέγχω την κάθε τους κίνηση. Αυτό είναι το χρέος μου. Αυτό μου ζητούν οι συμπολίτες μου στη Χαλκιδική. Η ΝΔ με απέκλεισε από το ψηφοδέλτιο για να συμπεριλάβει υποψήφιο με σωρεία αποφάσεων του Ελεγκτικού Συνεδρίου στις πλάτες του για κακοδιαχείριση και καταλογισμό. Για αυτό το ηθικής τάξεως ζήτημα που ανέκυψε, η ΝΔ οφείλει να δώσει απαντήσεις 1ο πολιτικά , όταν δηλώνει, όταν γίνει κυβέρνηση θα κάνει μία και μόνο εξεταστική επιτροπή για το πώς φθάσαμε στο μνημόνιο για όσους ήσκησαν διοίκηση από το 1974 μέχρι σήμερα -υπουργοί, υφυπουργοί, γενικοί γραμματείς , πρόεδροι οργανισμών και νοσοκομείων- και 2ο να εξηγήσει τι μεσολάβησε από τη διαβεβαίωση που ο Πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς μου είχε δώσει προσωπικώς: ότι δηλαδή στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ δε θα έχει θέση συγκεκριμένο πρόσωπο που έχει στις πλάτες του επιβαρυντικές αποφάσεις. Ο Γιώργος Βαγιωνάς δεν διαπραγματεύτηκε ποτέ ηθικές αξίες και αρχές. Παραμένει ανυποχώρητος. Θα συνεχίσει να εργάζεται για το καλό της Χαλκιδικής αποδεικνύοντας καθημερινά ότι δεν είναι εξαρτημένος από καρέκλες και αξιώματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: