28.4.12

Ο Βενιζέλος να μιλάει λιγότερο...


Ο Σαμαράς ( "μπροστά στους άλλους θα 'θελα να 'σαι πιο σοβαρός" ) , πιο "πρωθυπουργικός" ...

Με άριστα το 10, πόσο θα έβαζες στις φετινά πολιτικά σποτ;

Το πολιτικό μήνυμα δεν είναι ωραίο ή άσχημο, καλό ή κακό. Πρέπει πάνω απ’ όλα να είναι «απαντητικό». Αν κρίνουμε, πάντως, από το γεγονός ότι ζούμε πρωτόγνωρες στιγμές, δεν...

θα έλεγα ότι χαρακτηρίζονται από ιδιαίτερη πρωτοτυπία. Συνεπώς, υπάρχει ένα έλλειμμα «απαντητικότητας» στα σποτ.


Σε μια εποχή που έχουμε φάει πολύ πολιτικό λόγο αλλά και πρόσωπα, είναι σωστό να τους βάζεις πάλι όλους να μιλάνε;


Το πολιτικό μας σύστημα είναι πρωθυπουργοκεντρικό. Αν ένα από τα μεγάλα κόμματα δεν εμφάνιζε τον ηγέτη του στο πρώτο σποτ, θα έδινε την εντύπωση του «βαριδιού».


Μήπως θα ήταν καλύτερο να μην έχει καθόλου πολιτικό πρόσωπα; Ή, καλύτερα, να μην έχει καθόλου τηλεοπτική διαφήμιση, αφού τα πρόσωπά τους είναι ιδιαίτερα αντιπαθή;

Αυτό ακριβώς εννοώ με την πρωτοτυπία. Το δεύτερο σποτ της ΝΔ (οργή-ορμή), πάντως, που δεν έχει πολιτικά πρόσωπα συνεχίζει να αξιοποιεί έξυπνα τις λέξεις.


Οι Έλληνες πολιτικοί πιστεύεις ότι χειρίζονται έξυπνα τα sοcial media; Πόσο ρόλο θα παίξουν αυτά στις φετινές εκλογές;

Κάποιοι τα χειρίζονται έξυπνα, προβάλλοντας άγνωστες πτυχές της προσωπικότητάς τους και γι’ αυτό θα επιβραβευτούν. Ο ρόλος των sοcial media αυξάνει τόσο λόγω της διάδοσης της χρήσης του διαδικτύου όσο και του νόμου που περιορίζει τις τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εμφανίσεις των υποψηφίων.


Τι θα άλλαζες στα σποτ των δύο μεγάλων κομμάτων;


Ο Βενιζέλος θα έπρεπε ίσως να μιλά λιγότερο και να δείχνει ότι ακούει. O Σαμαράς στο γραφείο του με συνεργάτες πιθανώς να έδειχνε περισσότερο «πρωθυπουργικός».


Γιατί πάντα οι πολιτικές διαφημίσεις είναι κακές; Μπορείς να θυμηθείς τη χειρότερη και την καλύτερη, κατά τη γνώμη σου, από άποψη επικοινωνίας;

Η καλύτερη καμπάνια που μπορώ να θυμηθώ είναι αυτή της ΝΔ το 2000, παρότι δεν ήταν νικηφόρα. Το τζιγκλάκι «υπάρχει καλύτερη Ελλάδα και τη θέλουμε», παρότι παρωχημένο και για εκείνη την εποχή, εντυπώθηκε σε όλους και βοήθησε τον Καραμανλή να κάνει τις εκλογές ντέρμπι.


Δημήτρης Σ. Παπαγγελόπουλος (Διευθύνων σύμβουλος της Vote Added Value SA. )


lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: