8.4.12

«Η τηλεόραση είναι μια ψιλόφουσκα που έσκασε» ...


Με αφορμή την guest εμφάνισή του στη σειρά του MEGA «Πίσω στο σπίτι», ο Άκης Σακελαρίου μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή του στο περιοδικό «Tv Zapping» για το θολό τηλεοπτικό τοπίο.

Για την guest εμφάνισή του δήλωσε: «Ο...

ήρωας θέτει ένα ιδιαίτερο δίλημμα στο ζευγάρι, θέλοντας να ζήσει λίγη από τη χαμένη του αθωότητα... Αλλά δεν μπορεί να φανταστεί ότι... έπεσε στην περίπτωση!».

Όσον αφορά στα τηλεοπτικά πράγματα και την κρίση στην τηλεόραση, σχολίασε: «Θεωρώ ότι η τηλεόραση είναι μια ψιλοφούσκα που έσκασε. Βέβαια, εγώ δεν μπορώ να έχω παράπονο, έχω κάνει ωραίους ρόλους, για τους οποίους ακόμα μου μιλάει ο κόσμος που με συναντά. Βγάλαμε και πολλά χρήματα από την τηλεόραση, αλλά κάποια στιγμή αυτό σταμάτησε. Έκανε ένα ''παφ'' και εξαφανίστηκε. Παρ’ όλα αυτά, πιστεύω ότι τα πράγματα κάνουν κύκλους και έτσι θα γίνει και με την τηλεόραση. Δεν μπορεί να έχει γεμίσει με τούρκικα, ο κόσμος έχει ανάγκη από ελληνική μυθοπλασία και όχι από τούρκικα. Αλλά εφόσον η τηλεόραση είναι μια επιχείρηση, τώρα που τα πράγματα είναι ζόρικα, θα γεμίσει με φθηνά προγράμματα. Δεν μου λείπει, αλλά θα δεν θα έλεγα όχι σε κάποια ενδιαφέρουσα πρόταση».


zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: