25.4.12

Ο γιος του Γρηγόρη Λαμπράκη στο Επικρατείας της ΝΔ...


Το «γαλάζιο κόμμα» σε μια συμβολική κίνηση συμπεριέλαβε στις τάξεις του τον γιο του αείμνηστου Γρηγόρη Λαμπράκη, Θεόδωρο Λαμπράκη.
Ο οικονομολόγος και υποψήφιος σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές του 2010, ανακοινώθηκε στην...
8η θέση του ψηφοδελτίου Επικρατείας.

Ο 49χρονος οικονομολόγος, υπήρξε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος στις δημοτικές εκλογές του 2010 με το συνδυασμό του δημάρχου Χαλανδρίου Γιώργου Κουράση και σύμβουλος του τότε υπουργού Επικρατείας Μίκη Θεοδωράκη στην κυβέρνηση Μητσοτάκη.

labrakis

«Είμαι ανεξάρτητος, δεν ανήκα ποτέ σε κάποιο κόμμα, είμαι ένας ελεύθερος πολίτης. Αφήστε που σιχαίνομαι τον ‘ρατσισμό’ των χαρακτηρισμών, δεξιός, κομμουνιστής και πασόκος. Και ο πατέρας μου δεν ήταν κομμουνιστής. Συνεργαζόμενος ήταν με την ΕΔΑ. Ελεύθερος άνθρωπος ήταν, δημοκρατικός. Υπάρχουν και κακοί κομμουνιστές και καλοί, υπάρχουν και καλοί δεξιοί και κακοί. Όλα έχουν να κάνουν με τον άνθρωπο. Αν είναι σωστός, δεν έχει σημασία ποιο κόμμα υποστηρίζει», είχε δηλώσει σε συνέντευξή του το 2010 στην εφημερίδα «Το Βήμα».

Ο γιος του Γ. Λαμπράκη, ο οποίος δολοφονήθηκε από το παρακράτος το 1963, έχει πτυχίο στα οικονομικά από πανεπιστήμιο της Βρετανίας και ζει με την οικογένειά του στο Χαλάνδρι.

«Ήταν λοιπόν εύκολο να πάρω αέρα, να πάω σε κάποιο κόμμα, να χρησιμοποιώ το όνομά μου. Κάτι που συνηθίζεται. Η οικογενειοκρατία είναι ελληνική ασθένεια. Μου έλεγαν όλοι “μα είσαι Λαμπράκης, γιατί δεν το εκμεταλλεύεσαι;” .

Μου ήταν εντελώς αδιάφορο το επώνυμό μου. Δεν μετανιώνω. Αν το χρησιμοποιούσα, αν έμπλεκα με κάποιο κόμμα, ίσως παρασυρόμουν σε δρόμους που δεν με εξέφραζαν», είχε πει, μεταξύ άλλων αναφορικά με το ‘βάρος’ που φέρει το όνομά του...

newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: