12.5.12

Θερμή επιστολή Παπούλια σε Ολάντ...


Τη πεποίθηση ότι οι παραδοσιακοί δεσμοί Ελλάδος - Γαλλίας θα ενδυναμωθούν κατά τη διάρκεια της προεδρίας του Φρανσουά Ολάντ εκφράζει ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας στη συγχαρητήρια επιστολή του προς τον νεοεκλεγέντα πρόεδρο της Γαλλίας.

Υπογραμμίζει δε πως... η μάχη που προετοιμάζεται να δώσει ο κ.Ολάντ χάριν της ανάπτυξης και της σταθερότητας στην Ευρώπη, θα είναι μεγάλης σημασίας για την ανάκαμψη της χώρας μας.

«Με ειλικρινή χαρά σας εκφράζω τα εγκάρδια συγχαρητήριά μου και τις καλύτερες ευχές μου για επιτυχία στα καθήκοντα που θα ασκήσετε στην υπηρεσία της Γαλλίας και του λαού της, ενός λαού φίλου της Ελλάδος» αναφέρει ο πρόεδρος της Δημοκρατίας και υπογραμμίζει πως «οι παραδοσιακοί δεσμοί που συνδέουν τις δύο χώρες μας, είναι γνωστοί και είμαι πεπεισμένος ότι οι δεσμοί αυτοί θα ενδυναμωθούν κατά την διάρκεια της Προεδρίας σας».

Ο κ. Παπούλιας αναφέρει ακόμη πως «έχει ιδιαίτερη σημασία για την πατρίδα μου αυτή η προοπτική, καθώς η Ελλάδα διέρχεται μια βαθιά οικονομική και κοινωνική κρίση και απαιτείται για την υπέρβασή της και πέρα από τις γνωστές θυσίες των πολιτών της, η αλληλέγγυα στήριξη των φίλων της στο εξωτερικό, εκ των οποίων, μεταξύ αυτών που διαθέτουν τα μέσα, η Γαλλία βρίσκεται στην πρώτη θέση».

«Στο σημείο αυτό θα επιμείνω στην αδιαμφισβήτητη ευρωπαϊκή διάσταση της ελληνικής υπόθεσης και, ως εκ τούτου, είμαι βέβαιος ότι οι ευρωπαϊκές απόψεις σας, καθώς και η μάχη την οποία προετοιμάζεστε να διεξαγάγετε χάριν της ανάπτυξης και της σταθερότητας στην Ευρώπη, θα είναι επίσης μεγάλης σημασίας για την ανάκαμψη της χώρας μου.

Σας παρακαλώ, κύριε Πρόεδρε, να πιστέψετε στην έκφραση των αισθημάτων μου εξαιρετικά υψηλής εκτίμησης» καταλήγει η επιστολή του κ. Παπούλια προς τον Φρανσουά Ολάντ.
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: