9.5.12

"Κάνω Ηλεκτροσόκ στην Γιαγιά μπας και δεν ψηφίσει ΝΔ!" (ΒΙΝΤΕΟ) ...



«Πες μου τι θα ψήφιζες εσύ και θα το ψηφίσω. Ό,τι θέλουν οι νέοι θα γίνει. Εμείς τα κάναμε σκατά, ας αποφασίσουν οι νέοι» .

Ένα βιντεάκι που...

μου έστειλε ο φίλος μου Κώστας απ' την Καβάλα.

Ο οποίος μου έγραψε επίσης κάτι τέλειο:

Η θεία μου την Κυριακή τράβηξε έναν απίστευτο καβγά με τον θείο μου (τοπικό κομματάρχη του ΠΑΣΟΚ). Κι αυτό επειδή όταν πήγε στην εγγονή της (18 χρονών) της είπε: «Πες μου τι θα ψήφιζες εσύ αν ψήφιζες και θα το ψηφίσω! Ό,τι θέλουν οι νέοι θα γίνει. Εμείς τα κάναμε σκατά, ας αποφασίσουν οι νέοι»

Την θεια μου δεν την έχω ακούσει ποτέ στην ζωή μου να αντιμιλάει στον θείο μου, ούτε να υψώνει τον τόνο της φωνής της. Η μόνη περίπτωση που θυμάμαι να διαφωνεί με τον άντρα της (και αυτό υποτονικά) ήταν για την Μιμή του Ανδρέα.

Αυτό ήταν για μένα το μεγάλο σοκ της Κυριακής, μετά από αυτό ότι και αν άκουγα το βράδυ στα αποτελέσματα μου φαινόταν φυσιολογικό.

*Ο Κώστας φεύγει απ' την Ελλάδα αυτήν την Παρασκευή - μετανάστης κι αυτός στο εξωτερικό: "

Τα προσωπικά μου νέα είναι ότι φεύγω την Παρασκευή για Αγγλία, βρήκα δουλειά εκεί και εδώ ένιωθα ότι δεν την παλεύω άλλο. Την απόφαση και τις διαδικασίες τις έχω κάνει από καιρό, δεν έχει σχέση με τα αποτελέσματα σε αυτές τις εκλογές αλλά μάλλον με τα αποτελέσματα στις πέντε- δέκα προηγούμενες. Καλό κουράγιο και σε σένα που μένεις και σε μένα που φεύγω."

Καλό ταξίδι Κώστα, καλά να περνάς - το ίδιο και σ' όλους όσους σιγά-σιγά την κάνουν για έξω...


ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ

lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: