2.5.12

Πότε θα (ξανα)γίνω υπουργός...


Ο Μιχάλης Χρυσοχοϊδης ξεκαθάρισε σήμερα ότι δε θα συμμετάσχει σε κυβέρνηση, που δε θα έχει πάρει τη νομιμοποίηση από το λαό να κυβερνήσει. Στην ουσία είπε ότι αν το ΠΑΣΟΚ δεν...

πάρει αυτοδυναμία την Κυριακή το βράδυ, τότε δε θα έχει αξιώσεις να γίνει ο ίδιος υπουργός. Βέβαια αυτό μένει να αποδεχτεί στην πράξη, καθώς η σκέψη αυτή του κ. Χρρυσοχοϊδη, πιό πολύ εξυπηρετεί προεκλογικά τη συσπείρωση του ΠΑΣΟΚ, παρά την αλήθεια...

Δείτε τι είπε:

"Εγώ θα δεχόμουν να είμαι σε οποιαδήποτε κυβέρνηση υπό μία προϋπόθεση, ότι το κόμμα μου και εγώ θα είχαμε τη νομιμοποίηση να το κάνουμε αυτό. Εάν δεν έχουμε τη νομιμοποίηση τίποτα δεν είναι δεδομένο, δηλαδή μη θεωρεί κανείς δεδομένο ότι το ΠΑΣΟΚ θα συμμετέχει σε μια κυβέρνηση αύριο με οποιαδήποτε προϋπόθεση και οποιονδήποτε όρο. Εάν δεν υπάρξει σαφής, ρητή εντολή από το λαό να γίνει αυτό δε θα συμμετέχουμε. Εγώ νομίζω ότι θα έχουμε πρόβλημα γενικώς εάν με το αποτέλεσμα δεν είναι σαφής η εντολή και σαφής η νομιμοποίηση, αυτή είναι η άποψή μου" .



apospasma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: