20.5.12

«Με πρόσβαλε όταν είπα ότι είμαι Ελληνίδα»..


Η ηθοποιός Κατερίνα Μουτσάτσου δήλωσε ότι γενικά δεν έχει τύχει να πέσει θύμα ρατσισμού εκτός από μία φορά και μάλιστα από έναν Τσέχο πολίτη των ΗΠΑ.

«Δεν ξέρω αν είμαι εγώ που δεν τους εμπνέω, αλλά ειλικρινά μόνο μια φορά μου... έτυχε κακή αντιμετώπιση. Και αυτή από έναν Τσέχο με τον οποίο συναντηθήκαμε σε ένα φιλικό σπίτι.

Με το που τον γνώρισα, με πρόσβαλε μπροστά σε όλους όταν του είπα ότι είμαι Ελληνίδα. ''Δεν σας συμπαθούν και πολύ αυτόν τον καιρό", ήταν το πρώτο πράγμα που μου είπε ειρωνικά με το "καλημέρα σας".

"Δεν νομίζω", του απάντησα. "Τι σχέση έχει η οικονομική κρίση με τους ίδιους ανθρώπους;". "Έχει", συνέχισε και με ένα χαιρέκακο χαμόγελο πρόσθεσε: "Πόσο χρονών βγήκε ο πατέρας σου στην σύνταξη;"».

Τον αποκάλεσα ανίδεο και του απαγόρευσα να μου απευθύνει τον λόγο. Δεν ανοίγεις συζήτηση με τέτοιου επιπέδου ανθρώπους που θέλουν να σου επιτεθούν προσωπικά.

Τους αγνοείς και προχωράς. Έτσι, κάνω εγώ τουλάχιστον» είπε χαρακτηριστικά.
πηγη radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: