7.5.12

Μπέζος: "Δεν ταυτίζομαι με ...το κόμμα της ΔΗΜΑΡ"!!!


Με φαντάζεστε εμένα με αλογοουρά και σκουλαρίκι»;...
Ο Γιάννης Μπέζος ήταν υποψήφιος σε μη εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο Επικρατείας της ΔΗΜΑΡ, αλλά δεν εξελέγη. Ο ηθοποιός μίλησε για όλους και για όλα στην εκπομπή «Ελένη». Υπογραμμίζει πως «δεν ταυτίζομαι με το κόμμα. Μόνο οι δούλοι και κάτι...
.
μέτριοι συνδικαλιστές συμφωνούν σε όλα. Πιστεύω στη λογική της Δημοκρατικής Αριστεράς και στο κύρος που εκπέμπει το πρόσωπο του Φώτη Κουβέλη». Ο ηθοποιός δεν μίλησε μόνο για τα πολιτικά, αλλά και για τα προσωπικά του, τον τρόπο ζωής που ακολουθεί και τη μουσική που του αρέσει να ακούει. «Μου αρέσει να ακούω τη μουσική και τους στίχους του Φοίβου Δεληβοριά. Επίσης μου αρέσει ο Νίκος Πορτοκάλογλου. Αυτό που δεν μου αρέσει είναι οι καινούργιοι λαϊκότροποι στίχοι και ο ήχος της ποπ. Πλήττω να ακούω αυτά τα κομμάτια»! Όσο για τις συναυλίες που έχει δει και απολαύσει αυτές είναι των «Δημήτρη Μπάση, Κώστα Μακεδόνα, Δημήτρη Παπαδημητρίου», ενώ παλαιότερα είχε βρεθεί σε συναυλίες «του Σταύρου Ξαρχάκου και του Μάνου Χατζηδάκη».

«Η μουσική είναι κομμάτι της ζωής μας και είναι κάτι πολύ δυνατό. Αυτός είναι και ο λόγος που οι Έλληνες θέλουν να γίνουν τραγουδιστές και τραγουδάνε ή τουλάχιστον νομίζουν ότι τραγουδάνε».

Όσο για τον τρόπο με τον οποίο ζει παραδέχεται πως «δεν ζω υγιεινά. Προσέχω, γυμνάζομαι, τρέχω. Θα πιω όμως και το ποτό μου και θα καπνίσω».

Πως είναι ο Γιάννης Μπέζος όταν έχει νεύρα; «όταν έχω τα νεύρα μου είμαι αντιτηλεοπτικός. Παλαιότερα εκνευριζόμουνα περισσότερο. Τώρα έχω συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι δεν αλλάζουν, οπότε και είμαι πιο υπομονετικός».

Ο Γιάννης Μπέζος μίλησε και για τις διακοπές που του έμειναν αξέχαστες «Μια φορά πήγα για κάμπινγκ και ήταν μέθοδος αυτοκτονίας. Πήγα να ξεκουραστώ και κουράστηκα. Το καταπληκτικό είναι ότι πολλοί ήταν ενθουσιασμένοι με αυτό».

Τέλος, μίλησε ανοιχτά και για αυτό που δεν αντέχει να βλέπει στους ανθρώπους «δεν μπορώ τη μόδα, με εκνευρίζει πολύ. Βλέπω διαφόρους οι οποίοι υποδύονται τους νέους. Με φαντάζεστε εμένα με αλογοουρά και σκουλαρίκι»;...

trelokouneli.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: