10.6.12

Συγκλονιστικό μήνυμα του 24χρονου από την Παιανία...


Μηνυμα- εξομολόγηση στέλνει μέσα από το Facebook Ο 24χρονος φοιτητής κτηνιατρικής, ο οποίος σκότωσε με μία καραμπίνα τον 43χρονο Αλβανό ληστή. «Τα όπλα δεν είναι η λύση. Αφήστε τα κλειδωμένα» υπογραμμίζει και... αφού ευχαριστεί τους εκατοντάδες συγγενείς, φίλους και γείτονες που του συμπαραστάθηκαν καθώς το γεγονός το δικό του, όπως λέει, δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση...

Το μήνυμά του:

«Το βάρος είναι τεράστιο και οι τύχεις πολλές»

Θέλω να σας πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους με στήριξαν, όσους ήταν εκεί στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μου και σε όσους δεν ήταν. Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου γιατί η υποστήριξη αυτή με βοήθησε να φανώ δυνατός καιννα πιστέψω... Πραγματικά η συγκίνηση τόσο η δική μου όσο και όλης της οικογένειάς μου είναι απερίγραπτη για την υποστήριξή σας... Το μόνο που θέλω να τονίσω είναι ότι τα όπλα δεν είναι λύση. Το γεγονός το δικό μου ελπίζω να είναι το τελευταίο κακό, δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση... Σας το λέω ειλικρινά, αφήστε κλειδωμένα τα όπλα. Το βάρος είναι τεράστιο και οι τύψεις πολλές!!!

Επίσης θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του...

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους και πάλι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: