2.6.12

"Τι έχει πάθει ο βλάκας; " ...


Καψής προς Πουλάκη (ΣΥΡΙΖΑ) : Ναι, είμαι προκατειλημμένος εναντίον σας. Και το δείχνω! ...

Καλά, τι έπαθε απόψε ο αδελφός Μανώλης; Αφήνιασε. Άφριζε από το κακό του.
Άρπαξε απ' τον λαιμό τον Κ. Πουλάκη (ΣΥΡΙΖΑ) και σώνει και καλά του 'λεγε να δώσει την απάντηση (στο ερώτημα, αν θα παραμείνουμε στο ευρώ στην περίπτωση που γίνει κυβέρνηση το κόμμα του) , που αυτός ήθελε.
"Πως μου μιλάτε έτσι, κύριε Καψή; Δείχνετε να είστε προκατειλημμένος εναντίον μου" , του είπε ο Πουλάκης.
Και...

ο Καψής: Ναι, είμαι. Και το δείχνω. Είμαι πάρα πολύ, γιατί είμαι (άκουσον άκουσον, δικαιολογία) ειλικρινής!
Στη συνέχεια δε, άρπαξε από τα μούτρα και το Γιάννη Μανώλη. "Ακούστε να σας πω, δεν είμαι ΕΣΡ και να κοιτάω εδώ το ρολόι μου" .
Το σκηνικό σχολίασε αναγνώστης μας (δεν υιοθετούμε το χαρακτηρισμό) : τι έχει πάθει απόψε ο βλάκας; ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: