21.6.12

Κατάσκοπος στο ξενοδοχείο!...


Δείτε τις φωτογραφίες...

Αυτή την φορά ξεπέρασαν τον εαυτό τους οι Γερμανοί.

Εδώ και ημέρες δεν έχουν σταματήσει τις προκλήσεις για την Εθνική Ελλάδας, αλλά αυτή την φορά φαίνεται πως το παράκαναν.

Η... Bild (ποια άλλη) έβαλε ένα δημοσιογράφο της να παρουσιαστεί σαν οδοντίατρος στο ξενοδοχείο της Εθνικής και αυτός μπήκε να κατασκοπεύσει την ελληνική ομάδα!

Ο... δημοσιογράφος τραβούσε φωτογραφίες με το κινητό του τηλέφωνο και έγραψε τρομερά πράγματα, τόσο για τους Έλληνες παίκτες, όσο και για τον Φερνάντο Σάντος και το πάθος του με το τσιγάρο.

Φυσικά δεν παρέλειψε να αναφέρει για το πόσο... βρίζουν οι Έλληνες με την γνωστή λέξη, αλλά και να πει ότι οι διεθνείς μας πίνουν πολύ καφέ με απίστευτες ατάκες.

Ο δημοσιογράφος της Bild στο κείμενό του μετά την... περιήγηση ανάμεσα στους διεθνείς μας έγραψε αρχικά:

«Αισθάνομαι σαν τον 007, εγώ, ο ρεπόρτερ της Bild, είμαι κατάσκοπος ανάμεσα στους Έλληνες, αντιπάλους μας την Παρασκευή. Μένουν σε ένα ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων, 38 χιλιόμετρα έξω από τη Βαρσοβία. Εδώ προετοιμάζονται οι Έλληνες για τον προημιτελικό. Εδώ μένω κι εγώ τώρα, λειτουργώντας ως ‘Δούρειος Ίππος’ για την Bild».

«Το δίκλινο δωμάτιό μου κοστίζει 93 ευρώ τη βραδιά. Η ελληνική ομάδα έχει το δικό της χώρο στο ξενοδοχείο. Υπάρχουν 30 άνδρες ασφάλειας, δύο σε κάθε όροφο. Πρέπει να μπω μέσα. Παραπονιέμαι πως το δωμάτιό μου δεν έχει μπαλκόνι. Για επιπλέον 9 ευρώ παίρνω ένα με μπαλκόνι. Τώρα μένω δίπλα στον Φερνάντο Σάντος. Ο νέος μου γείτονας είναι ο προπονητής της Ελλάδας».
Και εδώ άρχισαν οι αναφορές για τον Σάντος:

«Από το μπαλκόνι μου βλέπω τον Σάντος να καπνίζει. Και μετά άλλο ένα τσιγάρο, κι άλλο ένα, κι άλλο ένα. Σαν φουγάρο! Γιόγκι (σ.σ. Λεβ), αν έκαιγε τόσο πολύ η άμυνα της Ελλάδας όσο τα τσιγάρα του προπονητή… Ακόμη και στο ημίχρονο καπνίζει στα αποδυτήρια, μου λέει μία ελληνική πηγή».

Αλλά και για τον καφέ των διεθνών:

«Στις τάξεις της Ελλάδας δουλεύει πιο σκληρά η μηχανή του καφέ. Υπάρχουν δύο στο χώρο, μία που φτιάχνει καπουτσίνο και λάτε και άλλη μία για κανονικό καφέ. Δουλεύει όλη την ώρα».

«Ο τυπικός Έλληνας παίκτης είναι ως εξής: φορά γαλανόλευκες παντόφλες, γαλανόλευκη φόρμα κι έχει μούσι τριών ημερών. Μάλλον οι Έλληνες το μακραίνουν μέχρι να αποκλειστούν».

«Βλέπω τον Φάνη Γκέκα, που έχει παίξει στην Bundesliga. Φορά ακουστικά και ακούει μουσική από το i-Phone του, ενώ τραγουδά».
Και πάνω που πήγε να αποκαλυφθει:

«Τραβάω φωτογραφίες από το κινητό μου. Ξαφνικά έρχεται κοντά μου ο μπάρμαν και θέλει να μάθει ποιος είμαι. Μήπως το καμουφλάζ οδοντιάτρου (άσπρο πουκάμισο, άσπρη βερμούδα και άσπρα παπούτσια) αποκαλύφτηκε; Ιδρώνω, αλλά διατηρώ την ψυχραιμία μου. Προσποιούμαι πως είμαι Ρώσος τουρίστας και ο μπάρμαν απομακρύνεται. Φτηνά τη γλίτωσα».

«Ξαφνικά, κάποιος φωνάζει από την πίσω αυλή. Τρέχω γρήγορα, κοιτάζω πίσω από την γωνία και βλέπω τον Γιώργο Καραγκούνη. Ο αρχηγός της Εθνικής στα 35 του. Μιλάει στο κινητό του τηλέφωνο. Φωνάζει, για την ακρίβεια. Κάθε δεύτερη λέξη είναι "μαλ@κ@". Ένας Έλληνας φίλος μου, μου εξηγεί ότι αυτό στα γερμανικά σημαίνει κάτι σαν το "φίλα μου τον κ...". Ο φωνακλάς δεν θα είναι στον αγωνιστικό χώρο την Παρασκευή. Ο μαλ@κ@ς-Καραγκούνης είναι τιμωρημένος.»

«Το απόγευμα βλέπω και τον Γιώργο Σαμαρά. Βασικά, το βερνίκι στα μαλλιά του, που ξεχωρίζει.»

«Οι Έλληνες το διασκεδάζουν. Προχωρούν χέρι-χέρι, μιλούν και γελάνε πολύ. Το βράδυ; Μέχρι τη 1:00 είμαι στο λόμπι του ξενοδοχείου και δεν εμφανίζεται κανένας Έλληνας. Τώρα ακόμη και η μηχανή του καφέ κάνει διάλλειμα».

















































woop.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: