5.7.12

Τατσόπουλος: "Αμολάνε π@ρδές και μ@λ@κίες στον τοίχο μου" ...


Χαμός στο διαδίκτυο και συγκεκριμένα στην προσωπική σελίδα στο Facebook, τoυ Π. Τατσόπουλου, ύστερα από την ανάρτηση ενός κειμένου του.
Συγκεκριμένα, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ έγραψε:

«Ο «τοίχος» μου, τον τελευταίο καιρό, έχει μετατραπεί ξανά στην... Παιδική Χαρά των Τρολ. Ο κάθε πικραμένος μαλάκας ξερνάει εδώ τη χολή του. Αυτό δεν οφείλεται στο ότι κάνω ασκήσεις γιόγκα κι έχω βελτιώσει αισθητά την ανεκτικότητα μου, αλλά στο ότι δεν μου περισσεύει χρόνος πια για ν' ασχολούμαι με αυθόρμητες ή διατεταγμένες μ@@@@@ίες. Οσοι πιστεύουν ειλικρινά ότι οι ηλεκτρονικές τους πορδές με εκνευρίζουν, μπορούν να εξακολουθούν να τις αμολάνε. Ειλικρινά τους λυπάμαι. The rest is silence» .
Τα σχόλια μετά από αυτό, πήραν "φωτιά", με πολλούς να τον κατηγορούν οτι καβάλησε το καλάμι, από όταν βγήκε βουλευτής, ενώ ο ίδιος δεν δίστασε να μπει στη διαδικασία να απαντήσει με αιχμηρό τρόπο στα...σχόλια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: