24.7.12

Ο οικονομικός έλεγχος εντείνει τη σύγκρουση κορυφής...


Νέες διαστάσεις παίρνει η υποβόσκουσα κόντρα του Ευάγγελου Βενιζέλου με τον Γιώργο Παπανδρέου, με τον πρώτο να αναθέτει τελικά μετά από μεγάλη καθυστέρηση τον έλεγχο των οικονομικών του ΠΑΣΟΚ σε όμιλο διεθνών εταιριών.

Σύμφωνα με... πληροφορίες, την άκρη για τα χρέη ύψους 130 εκατομμυρίων ευρώ του κόμματος θα αναζητήσουν από κοινού το επόμενο διάστημα οι εταιρίες Ernst & Young, Grant Thorton, PWC Office Location in Greece, KPMG, Delloitte και ΣΟΛ Α.Ε. (Συνεργαζόμενοι Ορκωτοί Λογιστές Α.Ε.).

Οι ίδιες, εκπρόσωποι των οποίων είχαν προσφάτως συνάντηση για το θέμα με τον γενικό διευθυντή του ΠΑΣΟΚ Νίκο Σαλαγιάννη, θα αναλάβουν να εντοπίσουν τις αιτίες που οδήγησαν το κόμμα στην αδυναμία καταβολής ακόμα και των μισθών των υπαλλήλων ή των ενοικίων για την μίσθωση των γραφείων του στην Ιπποκράτους και τελικά στην οικονομική κατάρρευση παρά τις γενναίες επιδοτήσεις του παρελθόντος. Επιπλέον, θα καταθέσουν και προτάσεις για την διαχείριση της οικονομικής κρίσης που πλήττει το ΠΑΣΟΚ στο εξής.

Η ανάθεση του έργου αναμένεται να γίνει επισήμως εντός των επόμενων δέκα ημερών, ενώ ο έλεγχος που θα αφορά στην τελευταία πενταετία - και αφορά σαφώς στην διαχείριση του Γιώργου Παπανδρέου - από το 2007 μέχρι σήμερα, πρόκειται να ξεκινήσει στις αρχές Σεπτεμβρίου και μία πρώτη εικόνα να υπάρχει καταγεγραμμένη στα μέσα Οκτωβρίου. Όσο για την πρώτη... εκτίμηση του τι ακριβώς συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια, την περιέγραψε ο Ευάγγελος Βενιζέλος στη συνεδρίαση της Οργανωτικής Γραμματείας την περασμένη εβδομάδα, σημειώνοντας ότι «κάθε χρόνο είχαμε έλλειμμα 15 εκατομμύρια ευρώ».

Την ίδια ώρα, λύση αναζητείται και στο πρόβλημα στέγασης του ΠΑΣΟΚ, με τις προσπάθειες να επικεντρώνονται στις διαβουλεύσεις με τον ιδιοκτήτη της Ιπποκράτους για περαιτέρω μείωση του μισθώματος, που ήδη έχει κατέβει από τις 60.000 στις 40.000 ευρώ μηνιαίως. Εφόσον αυτή επιτευχθεί, ερευνάται το ενδεχόμενο αντί μετακόμισης, να συγκεντρωθούν όλες οι υπηρεσίες του κόμματος στην Ιπποκράτους, προς περιορισμό των λειτουργικών δαπανών.

real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: