21.7.12

«Είμαι μια κλασική Ελληνίδα μαμά»...


Γραμμένες στο DNA της, είναι οι ελληνικές ρίζες της Αριάνα Χάφινγκτον...
Πάνω και πρώτα απ’ όλα κλασική Ελληνίδα μαμά. 'Ετσι χαρακτηρίζει τον εαυτό της η «σιδηρά κυρία» του Διαδικτύου, Αριάνα Χάφινγκτον, οι... ελληνικές ρίζες της οποίας είναι γραμμένες στο DNA της. Και αυτό κάθε άλλο παρά την ενοχλεί.

Η διευθύντρια του μιντιακού κολοσσού της «Huffington Post» παραδέχτηκε σε συνέντευξή της στον «Observer» ότι οι δύο κόρες που απέκτησε από τον γάμο της με τον Ρεπουμπλικάνο βουλευτή Μάικλ Χάφινγκτον παραμένουν πρώτη της προτεραιότητα ακόμα και σήμερα, ανεξάρτητα από τη δουλειά της.

«'Ολοι μου οι συνεργάτες γνωρίζουν ότι όταν με παίρνουν τηλέφωνο τα παιδιά μου διακόπτω τα πάντα. Πάντα έτσι αντιδρούσα, επομένως το έχουν συνηθίσει», είπε χαρακτηριστικά και παραδέχτηκε ότι διατηρεί ακόμα την… ελληνική της προσωπικότητα. «Αισθάνομαι ακόμα κόρη της μαμάς μου. Οποιος κι αν ερχόταν σπίτι μας, από τον ταχυδρόμο μέχρι τον πατέρα κάποιου συμμαθητή μου, τον έβαζε στην κουζίνα και τον τάιζε με το ζόρι. Ετσι είμαι κι εγώ».

Η Αριάνα Χάφινγκτον, όπως αναφέρει η Εspresso, μετακόμισε από την Ελλάδα στη Βρετανία σε ηλικία 16 ετών και εν συνεχεία την εγκατέλειψε για τις ΗΠΑ στα 30 της. Μετά την τεράστια επιτυχία της «Huffington Post» στην Αμερική, αποφάσισε να επεκταθεί και σε άλλες χώρες, με εξίσου καλά αποτελέσματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: