15.7.12

Ξέσπασε η Βίκυ...



"Ψάξτε κι άλλες"...
«Είναι ποινικό αδίκημα ο άνετος βίος;» αναρωτιέται η Βίκυ Σταμάτη...

Μάλιστα δεν διστάζει να πει: «Ψάξτε τις γυναίκες κι άλλων πολιτικών».

Η Βίκυ Σταμάτη, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην... εφημερίδα «Καθημερινή», μιλάει μέσα από τη φυλακή για τις μίζες, τις offshore εταιρείες και την αγορά του σπιτιού της Διονυσίου Αρεοπαγίτου, αλλά και τις πολυτελείς δαπάνες που έχουν προκαλέσει.

«Δεν άσκησα ποτέ δημόσιο λειτούργημα, δεν υπέγραφα υπουργικές αποφάσεις, δεν ήμουν εγώ μέλος του ΚΥΣΕΑ. Ήμουν μια μέση Ελληνίδα που παντρεύτηκε έναν υπουργό» λέει και προσθέτει «έχω εναποθέσει όλες τις ελπίδες μου στον Θεό. Η δοκιμασία μου αυτή, η κόλαση που βιώνω τώρα, με έχει οδηγήσει σε μονοπάτια αυτοσυνειδησίας, σκέφτομαι πολλά».

Ενώ για το επισκεπτήριο ανέφερε: «Δεν δέχομαι επισκεπτήρια, αντιμετωπίζω μόνη την καταθλιπτική επιδρομή της μοίρας μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: