4.7.12

Παραδόθηκε ο πρώην αντιπρύτανης του Παντείου...


Αθώος δηλώνει ο πρώην αντιπρύτανης του Παντείου Πανεπιστημίου, Παν. Γετίμη για την υπόθεση με τις οικονομικές ατασθαλίες στο Ίδρυμα, ο οποίος επέστρεψε από τη Γερμανία για να παραδοθεί.

Υπενθυμίζεται ότι ... ο κ. Γετίμης μαζί με άλλα 8 άτομα καταδικάστηκαν σε ποινές κάθειρξης από 10 έως 31 έτη για οικονομικές ατασθαλίες ύψους 8 εκατομμυρίων ευρώ την περίοδο 1992-1998 στο πανεπιστημιακό ίδρυμα.

Όπως σημειώνει σε δήλωσή του, πίσω από την καταδίκη του ιδίου και των άλλων καθηγητών κρύβονται «σκοπιμότητες». «Η απροσδόκητη, με βάση τα παραπάνω, καταδικαστική απόφαση του 5μελούς Εφετείου Αθηνών είναι εντελώς αναιτιολόγητη και άδικη» τονίζει.

Δηλώνει ότι παρουσιάζεται αυτοβούλως ενώπιον της δικαιοσύνης προκειμένου να ασκήσει τα νόμιμα δικαιώματά του εξαντλώντας τα ένδικα μέσα μέχρι την τελική αθώωσή του.

«Η κρίση της δικαιοσύνης δεν έχει ακόμη εξαντληθεί και μπορεί να επανορθώσει την αδικία. Αυτός είναι και ο ρόλος του Αρείου Πάγου. Σε όλη μου τη ζωή υπηρέτησα το ελληνικό δημόσιο Πανεπιστήμιο και σήμερα αγωνίζομαι όχι μόνο για την προσωπική μου δικαίωση, αλλά και για την αποκατάσταση του κύρους της ακαδημαϊκής ιδιότητας, που πλήττεται ευθέως από την απόφαση αυτή. Η Οδύσσεια αυτή έχει πλήξει ήδη πολύ σοβαρά την επαγγελματική, οικονομική, κοινωνική και προσωπική μου ζωή. Ελπίζω να βρω τις δυνάμεις για να συνεχίσω τον αγώνα μου για την τελική μου δικαίωση, και να μη συμβούν ανεπανόρθωτες βλάβες στην υγεία μου και στα μέλη της οικογένειάς μου» αναφέρει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: