10.9.12

Ο Α. Λοβέρδος άνοιξε τα χαρτιά του ...


«Στην πολιτική δεν είμαι για να περιφέρομαι σε εκδηλώσεις»...
«Δεν μπορούμε να περιμένουμε άλλο για να υπάρξει εθνικό σχέδιο αντιμετώπισης της ύφεσης», ανέφερε ο Ανδρέας Λοβέρδος μιλώντας στον Real Fm 97,8 και την Κάτια Μακρή, ενώ συμπλήρωσε πως «εγώ στηρίζω την κυβέρνηση, θα... ψηφίσω στη βουλή, ήμουν είμαι και θα είμαι παράγοντας σταθερότητας».

«Στην πολιτική δεν είμαι για να περιφέρομαι σε εκδηλώσεις» σημείωσε και σε ερώτηση για το εάν θα ιδρύσει νέο κόμμα είπε ότι για τις επόμενες κρίσιμες εβδομάδες δεν υπάρχει για τίποτα άλλο εκτός από τη στήριξη της χώρας. Συμπλήρωσε ωστόσο πως «μιλώ για λίγες εβδομάδες γιατί η κοινωνία δεν έχει χρόνο ώστε οι κυβερνήσεις να κάνουν τον κύκλο τους».

Επίσης, ο κ. Λοβέρδος τόνισε: «Οι πολίτες οδηγούνται και προς ακραίες λύσεις που κινούνται και προς αριστερά άκρα και προς τα δεξιά άκρα. Χάνεται η ουσία αυτού που η χώρα χρειάζεται. Καλύπτει το κενό ένας λόγος που κατ’ ουσία δεν λέει τίποτα, ένας λόγος διαμαρτυρίας. Δεν μπορείς να τον εξοβελίσεις όταν κι εσύ δεν κάνεις τίποτα». «Η αδράνεια και η φλυαρία δε λένε τίποτα. Παραδίδουν τη χώρα στα κόμματα των άκρων, που δεν οδηγούν πουθενά», είπε.

Τέλος, σχετικά με όσα λέγονται για τη θέση του Ευάγγελου Βενιζέλου και του Φώτη Κουβέλη στην τρικομματική κυβέρνηση, ο κ. Λοβέρδος εξήγησε πως «δεν είναι το θέμα πώς συμμετέχεις, δεν είναι ψευδοθεσμικό το θέμα της χώρας».

Δεν υπάρχουν σχόλια: