30.9.12

"Γιάννη μου", "Βαγγέλη μου"...


«Μου τα ‘χεις ρίξει χοντρά αυτό τον καιρό. Μ’ έχεις ξε….».
Η φράση αυτή κατά το ρεπορτάζ ανήκει στο Γιάννη Στουρνάρα και διατυπώθηκε με αποδέκτη το Βαγγέλη Βενιζέλο κατά το πρόσφατο τετ-α-τετ των δύο ανδρών στην Ιπποκράτους.

Η ... συζήτηση εκείνη την ώρα αφορούσε τα νέα μέτρα και στο «παράπονο» του υπουργού Οικονομικών, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ τον διαβεβαίωσε πως δεν έχει τίποτα εναντίον του.

«Γιάννη μου, δεν έχω τίποτα μαζί σου. Δεν είναι προσωπικό, το θέμα είναι πολιτικό», φέρεται να είπε ο Β. Βενιζέλος και ακολούθησε ο εξής διάλογος.

Στουρνάρας: «Τι πολιτικό, μας χωρίζει κάτι;»

Βενιζέλος: «Θέλω να αισθάνεσαι άνετα μαζί μου».

Στουρνάρας: «Εγώ Βαγγέλη μου πάντα αισθάνομαι άνετα μαζί σου, δεν έχω κανένα πρόβλημα».

Από τη στιγμή που το …γύρισαν στο «Γιάννη μου – Βαγγέλη μου», ο πάγος έσπασε. Οπως μάλιστα φέρεται να είπε σε συνεργάτες του ο υπουργός Οικονομικών μετά τη συνάντηση, «το κλίμα ήταν αναπάντεχα καλό, ήταν θαύμα».
matrix24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: