28.9.12

Αν έχεις Θεό, με καθαίρεσε εμένα, ο Σαμαράς...


... για να κάνει Πρόεδρο της Βουλής τον Μεϊμαράκη...

Τάδε έφη Μπάιρον σε τηλεφωνική επικοινωνία με το Γιώργο Παπαχρήστο.
Ο...


δημοσιογράφος τα μετέφερε στη στήλη του:

ΒΡΑΖΕΙ σε πολλά επίπεδα. Για παράδειγμα: οργίλος μου τηλεφώνησε χθες ο Βύρων, Μπάιρον για τους φίλους, Πολύδωρας. Πρώτον για να με διορθώσει:
- Δεν είμαι πρόεδρος μιας ημέρας, είμαι κανονικός πρόεδρος, μου είπε. Ανέλαβα καθήκοντα σε μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο για τη χώρα και έμεινα πρόεδρος σχεδόν 40 ημέρες. Κωλυομένου δε του Προέδρου της Δημοκρατίας στις 28 Ιουνίου, θα ήμουν εγώ που θα εκπροσωπούσα τη χώρα στη Σύνοδο Κορυφής της Ευρωπαϊκής Ενωσης...
- Πράγμα που δεν συνέβη... τον διέκοψα
- Οντως δεν συνέβη διότι με καθαίρεσε...
Δεν τόλμησα να ρωτήσω ποιος, εννοούσε τον Αντώνη Σαμαρά. Αλλωστε ήρθε χειμαρρώδης η συνέχεια:
- ...για να κάνει πρόεδρο τον Μεϊμαράκη, αν έχεις Θεό...
Εχω ασφαλώς, όπως όλοι, αλλά δεν το είπα.

Στίγμα (ΝΕΑ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: